Allt för Sverige 2022

Jag intervjuade en tjej som forskar om deltagarna och hon sa att även de själva tyckte att reaktionerna hos tidigare deltagare var överdrivna, men att sen stod de där i programmet och grät etc. :p Mycket känslor.
 
De skulle kunna ha tävlingar men så att de samlar poäng genom hela säsongen och ingen åker ut. Den som får flest poäng, eller de som kommer på plats 1-3, får träffa sin släkt.
håller med om det. Tror att jag föreslog det en gång när jag sprang på en producent.
 
Tittade för första gången, kommer nog inte fortsätta titta, kändes som den där tävlingen/duellen vem som skulle få åka hem kändes så fel på något sätt. Inte riktigt min grej, men nu har jag sett ett avsnitt i alla fall.
 
De skulle kunna ha tävlingar men så att de samlar poäng genom hela säsongen och ingen åker ut. Den som får flest poäng, eller de som kommer på plats 1-3, får träffa sin släkt.

Tror det är ett för dyrt koncept för att vara genomförbart. Det kostar väl rimligtvis en hel del med transporter, mat och inkvartering för alla deltagare även om de ofta får bo hemma hos någon o.s.v Det ska ju också filmas på fler platser ju fler de är som t.ex. när de var på sommarläger med en grupp och den andra gruppen bodde hemma hos någon pastor i första avsnittet. Det är ju inte bara det vi får se i tv som kostar antagligen nu vet jag inte om deltagarna får betala något själva som mat under resorna till exempel?
 

Liknande trådar

Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
611
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
767
Senast: Rosett
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
466
Kultur I morgon är det deltävling 3 Startfältet ser ut så här: 1. Paul Rey - Royals 2. Casanovas - Så kommer känslorna tillbaka 3. Melanie...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 545
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp