Alltså, men ursäkta mig?? En tråd om tomater

Fråga inte. Jag har ingen aning. Jag kollade i en grupp på facebook(inte frukt-, bär- eller "grönsaks"-relaterad) och plötsligt fanns den bara där.

FB_IMG_1679520014209.jpg
 
Denna dök upp på min instagram. Visst var det konstaterat att grönsaker inte finns? Och eftersom denna bild hävdar att tomaten är en grönsak, vilket alltså är helt fel, så behöver jag inte heller oroa mig för att det ligger nån sanning i att den kan känna smärta...? #KällkritikOnPoint
_20230323_093745.JPG


Såg bilden för nån vecka sen just efter att ha läst igenom hela den här tråden och tyckte timingen var för rolig för att inte informera er här 😅😂
 
Jag var länge mycket besviken på "blåbären" jag köpte innan det gick upp för mig. :D De menar de där amerikanska ohyggligheterna som växer på buskar och som ser ut som vindruvor inuti.
Som bonussvärdottern. Det här smakar ju faktiskt blåbär.... -Ja vad skulle det annars smaka. -de vi köper i affären smakar inget... nä jag plockar blåbär i skogen sajag...
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 095
Senast: Acto
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Glimra
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
944
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp