Aluminium släp

Ester

Trådstartare
Har precis blivit ägare till ett fint beg Humbaur släp. -14. Med alu-väggar. Någon som har erfarenhet av det? Hur sköter man det materialet? Vad händer med det när det åldras? Det är en hel del flygrost på det som jag köpt medel för att ta bort. Sen är det en hel del märken efter stenskott o annat framtill på sidorna, bara ytligt dock. Hur skyddar man det för det ska hålla längst? Förutom att tvätta det regelbundet....
 

Liknande trådar

Utrustning Nu, äntligen, har jag begåvats med ett släp, så jag kan röra mig mer fritt med familjens ponny! Jag har funderat på detta i ca två...
Svar
15
· Visningar
1 973
Senast: Fredag
·
S
Hästvård Jaa, jag har ju fått en eksem häst hit hem, och jag har absolut noll erfarenhet av detta. Inte så bra kombination kanske: eksemhäst +...
2
Svar
20
· Visningar
5 095
Senast: Simply me
·
Hästvård Har en annan tråd om min hästs sårskada, så här ville jag bara ss om det finns någon med erfarenhet av sår över kastanj? La om såret...
Svar
5
· Visningar
1 620
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 649
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp