JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Södra Dalarnes Tidning)
13-åriga Amalia Bihl är en av de tusentals svenska tjejer som i stort sett lever i ridstall - för sin hästs skull.
Ludvikatjejens ponny heter Natascha.
- Det är hon som gäller - varje dag i veckan.
http://www.sodran.com/sport/artikel.asp?id=478332
Moderator
Veckans ridning och beslut
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände.
På ridskolan blev...
Startad av cassiopeja
19 Maj 2017
Svar: 0
Visningar: 1 088
Dagbok
Alingsåstrio åker till VM
Hästnyheter Tre tjejer från Alingsås Ryttarsällskap har ett stort äventyr att se fram emot i sommar. Eva Persson, Ulrika Alexandersson och Annie...
Startad av Gunnar
20 Jun 2012
Visningar: 681
Hästnyheter
Faluns kommunalråd Dan Westerberg
Hästnyheter (Södra Dalarnes Tidning)
Kommunalrådet Dan Westerberg (c) låter sig inte förblindas i skenet från det planerade superbygget på Lugnet...
Startad av Gunnar
27 Mar 2006
Visningar: 955
Hästnyheter
"En prestigefråga"
Hästnyheter (Södra Dalarnes Tidning)
Marianne Börjesson, hästägare i Österfors, anser att hästförbudet och avspärrningen har blivit en ren...
Startad av Gunnar
8 Mar 2006
Visningar: 973
Hästnyheter
Kramar och ramar
Övr. Barn Jag har inte läst boken men är ett stort fan av Petra och följer henne i sociala medier sedan flera år. Jag har snappat upp många knep...
Seaside
32 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 247
Barn
Vad gör vi? Kids edition del 5
Övr. Barn Fin kväll med barnen. Vi har cyklat, sen bakade jag pizza medan de byggde lego och ritade vid bordet i köket. Soffmys och äta framför...
FeatherCloud
Idag kl 20:18
Svar: 1 432
Visningar: 77 160
Barn
Uppdateringstråd 32
Övr. Hund Var och körde specialsök idag. Vi var helt osynk. Han kändes riktigt stressad. Hade svårt att lugna ner sig och tog tid innan han...
Jollanlollan
4 minuter sedan
Svar: 1 441
Visningar: 82 139
Hund
Nosework-tråden
Hundträning Ja precis. Insteget är väldigt lätt i nw. Och det gör också att man faktiskt kan bli bättre rätt snabbt, våga göra doftprov och börja tävla.
hundtant
51 minuter sedan
Svar: 646
Visningar: 49 891
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Vi har något slags plommon på tomten, taggigt med beska frukter. Det slår skott flitigt. Kan man ge sådant till fåren? Jag försöker...
Sryoqwe
Idag kl 14:41
Svar: 1 202
Visningar: 235 356
Djur
Nääär vänder det?
Katthälsa Har man uteslutit EPI? Exokrin pankreasinsufficiens. Ovanligt men förekommer och ger ofta brist på B12-vitamin.
Malibu_Stacy
Igår kl 23:55
Svar: 2
Visningar: 134
Katt
Dressyrryttare tillgång till ridhus?
Dressyr Du som tränar och/eller tävlar dressyr (andra grenar går också bra men jag tänkte inte på er som har unghäst på tillväxt eller som är...
Startad av JohannaB
Igår kl 07:59
Svar: 33
Visningar: 859
Grenar