Ame produkts

Jag har gett min häst pulvret mot hosta ( minns ej namn/ nummer nu). Hästen fick flera vårar/ tidiga somrar hosta och jag misstänkte någon sorts pollenallergi.Tycker pulvret hjälpte.Tror jag gav det som en kur.Minns inte riktigt.
 
Nää inte enligt mig. Homeopatprodukter förstår jag mig inte på.
Vill varna för deras mineralblandning - inte något farligt, men man kke tror att hästen får i sig ordentligt med vitaminer och mineraler. Men tittar man på vad det innehåller är det egentligen bara kalk, resten är så mikroskopiska mängder för en häst att man lika gärna kan låta bli...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hundens trampdynor känns torra och lite ytliga sprickor. Funderar på att testa tassalva. Tankar om ris eller ros eller tips på produkt...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Harrysen
·
Hundhälsa Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför...
2
Svar
33
· Visningar
1 821
Senast: Kivina
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Vad har ni för upplevelse med den? Den är ju relativt ny. Jag har den till min pojke nu och testar eftersom han...
2
Svar
26
· Visningar
2 330
Senast: Oknytt
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 050
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp