Bukefalos 28 år!

American Idol

Sv: American Idol

WOW !

Vilken röst han har grabben !!

Han bara måste ju gå vidare och vinna alltihopa, fast jag har ingen aning om vilka andra som är med.....men oavsett, han kommer bli något stort....
 
Sv: American Idol

Inget, men det är en countrysångare och det har med western att göra.

Du behöver inte "get it".
 
Sv: American Idol

Oh my god...:love: Nackhåren reser sej, spelar ingen roll hur många gånger jag lyssnar...:eek:

Helt otrolig röst, och bara 17 år. Fatta vilken framtid han har för sej...:laugh:

Mvh Domino_s
 
Sv: American Idol

*kl*

Kul att jag inte är ensam att tycka det var nåt extra!

Jag funderar på om man kan adoptera honom.... :D
 
Sv: American Idol

Käraste du :love:

Antingen anmäler du tråden och får moderatorn att flytta den till senior där ingen kommer bry sig och den kommer försvinna.

Eller så struntar du in den och spara lite energi.

Eller så hänger du på och erkänner att du någonstans i ditt stora hjärta också tycker att killen har en sjuhelvetes countryröst.

Ditt val ;)
 
Sv: American Idol

Oj, tänkte jag, har det kommit någon som kan mäta sig med Adam Lambert?

Lyssnade, och nej det hade det inte.
 
Sv: American Idol

Vem är Adam Lambert?


edit: snabb googling och kan bara konstatera att smaken är som baken :)
 
Sv: American Idol

Amazing! Han är ju otroligt bra, tänk vad bra han kan bli när han blir äldre och utvecklas ännu mer! :D Heja Heja!
 
Sv: American Idol

?? I don´t get it??
Vad har det att göra med hästar??

Det är varken första eller sista gången vi diskuterar lite mer livsstilsrelaterade men ändå westernrelaterade frågor. Det är det som gör westernforumet till westernforum. Stämningen som råder bland "westernfolk i allmänhet" har även gjort ett avtramp här.

/ricca, moderator
 
Sv: American Idol

Käraste du :love:

Antingen anmäler du tråden och får moderatorn att flytta den till senior där ingen kommer bry sig och den kommer försvinna.

Eller så struntar du in den och spara lite energi.

Eller så hänger du på och erkänner att du någonstans i ditt stora hjärta också tycker att killen har en sjuhelvetes countryröst.

Ditt val ;)

Jo visst har han en finn röst.
Nej vi ska inte flytta tråden:
bara häng´d inte med, u-tube gräjer bruka komma på vintern för vi flesta ligga insnöed. Har på våren komma vi igång med hästar och det är nu som är intressant att vet vad alla hålla på med.
Dom flesta trådar är gammle och nålad Training-Tävling har inte haft så. mycket.
Hur går det med fölning?
Har ni haft mycket sadel time?
Hur gick det på tävling?
Any Cow Time?
 
Sv: American Idol

Det är varken första eller sista gången vi diskuterar lite mer livsstilsrelaterade men ändå westernrelaterade frågor. Det är det som gör westernforumet till westernforum. Stämningen som råder bland "westernfolk i allmänhet" har även gjort ett avtramp här.

/ricca, moderator

Nej, tycke det är igen Avtramp ricca, pojken sjunger en gamle country Josh Turner låt.
 

Liknande trådar

O
Ridning Sorry for writing in English but my swedish skills aren't very good (i'm from finland). Here's a video that me and my friends made...
Svar
9
· Visningar
2 031
Senast: axel
·
F
Dressyr Ibland dyker det här och på andra forum upp diskussioner om olika ridsystem dvs system för att träna hästar. (Alternativ som leder till...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
24 133
Senast: flashlight
·
Övr. Hund Vet inte om den här videon har varit uppe på forumet förut, men jösses vilken ilskebytta! :eek: Som någon skrev i kommentarerna "its...
Svar
19
· Visningar
1 588
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp