American song contest 2022 (SVT)

Rosett

Trådstartare
Idag lördag sänds del ett på SVT kl 16:05.
Tror den finns på svtplay också.
Nån som ska titta?

Ni som redan har sett den på svtplay kan väl undvika att spoila här i tråden. :up:
 
Måste säga att det är ju inte lika varierande som esc. Alla sjunger ju typiskt nordamerikanskt.
 
Jag sitter och kollar nu. Tror det blir svårt att se allt, gud vilken tristess det är. Kan lika gärna slå på valfri amerikansk musiktävling 🤷‍♀️
 
Jag sitter och kollar nu. Tror det blir svårt att se allt, gud vilken tristess det är. Kan lika gärna slå på valfri amerikansk musiktävling 🤷‍♀️
Försökte titta, men klarade fyra bidrag. Sen gav jag upp. Jag är inte tillräckligt engagerad i hela projektet för att klara av detta program.
 

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
776
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 342
Senast: Hedinn
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 733
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 064
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp