Amerigo Vega CC - liknande billigare sadel?

idaida

Trådstartare
Har en Amerigo Vega hoppsadel +2 som ligger kanon. Skulle dock behöva en dressyrsadel med men har just nu inte förutsättningar att lägga ytterligare 20'på en sadel.
Är det npgon som har en häst med Vega som kan tipsa om anna märke och modell som ligger bra?
Letar alltså inte efter spekulationer utan någon som faktiskt kanske har en Vega och något annan? :)
 
Har en Amerigo Vega hoppsadel +2 som ligger kanon. Skulle dock behöva en dressyrsadel med men har just nu inte förutsättningar att lägga ytterligare 20'på en sadel.
Är det npgon som har en häst med Vega som kan tipsa om anna märke och modell som ligger bra?
Letar alltså inte efter spekulationer utan någon som faktiskt kanske har en Vega och något annan? :)
Ett tips är att kolla annonser i England. Jag har köpt flera Amerigosadlar därifrån för mellan 6-8000 inkl porto. Dock är pundet lite dyrare nu än när jag köpte, men inte så pass dyrt så att sadlarnas priser blir som här.
 

Liknande trådar

Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 285
Senast: Oknytt
·
Hemmet Jag kommer behöva köpa ny säng inom kort och känner mig helt lost. Nuvarande säng är helt fantastiskt skön och jag har extremt svårt att...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Magnum
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 999
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 991
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp