Analys i kandidatuppsats?

Islandshästryttare

Trådstartare
Har såklart läs metodlitteratur och kandidathandbok men kanske finns det nån bukefalist som vill ge sin syn på vad som är viktigt att tänka på i analys av en uppsats? Lite känner jag att jag hamnar åt hållet att jag upprepar tidigare forskning, empiri och det som jag skrivit i teoriavsnittet och vet inte riktigt hur jag ska komma till slutsatser. Har ni några tankar eller liknande så är jag så tacksam om ni vill dela med er. Jag hade hoppats på lite konkret feedback av handledarna sista handledningen men den blev inte superbra tycker jag tyvärr.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 287
Senast: Bison
·
Relationer Om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, använder anonymt nick. De tankarna går jag i just nu.. Hela mitt liv crashade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 332
Senast: Zeli
·
Hästmänniskan Min vanliga identitet här på forumet är rätt välkänd, och jag har inte direkt varit hemlig med vart jag bor, så jag valde att lägga den...
Svar
4
· Visningar
2 105
Senast: Anna-KarinO
·
L
Träning fysiskt.. vet inte om tråden hamnar rätt nu men känner att jag bara behöver skriva av mig lite och kanske få några råd av kloka...
Svar
16
· Visningar
1 663
Senast: Kika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp