analys på hösilaget-ska strypa bonden!

B

Bucus

Ghaaa nu e jag sur :mad: Stallägaren gör alltid analys till oss på hösilaget(höet gör vi själv)och nu när vi ska börja med hösilaget så har han helt plötsligt ingen analys. Det e ju ändå lika bra som det brukar fick jag till svars :smirk:
Nu e min fråga, kan man analysera så här i efterhand när det redan e plastat? Man förstör väl balarna då?
 
Ta ett prov ur varje bal du öppnar, och frys in i väntan på att du fått tillräckligt!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 304
Senast: jemeni
·
Hästvård Först och främst vill jag säga att veterinär är inkopplad och jag väntar på svar från blodprov. Men hon var ganska osäker på vad vi ska...
Svar
18
· Visningar
3 457
Senast: Pallen
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 064
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp