Bukefalos 26 år!

analys på hösilaget-ska strypa bonden!

B

Bucus

Ghaaa nu e jag sur :mad: Stallägaren gör alltid analys till oss på hösilaget(höet gör vi själv)och nu när vi ska börja med hösilaget så har han helt plötsligt ingen analys. Det e ju ändå lika bra som det brukar fick jag till svars :smirk:
Nu e min fråga, kan man analysera så här i efterhand när det redan e plastat? Man förstör väl balarna då?

M

Magdalena

Ta ett prov ur varje bal du öppnar, och frys in i väntan på att du fått tillräckligt!

Liknande trådar

Hästvård Först och främst vill jag säga att veterinär är inkopplad och jag väntar på svar från blodprov. Men hon var ganska osäker på vad vi ska...
Svar
18
· Visningar
2 621
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
13 149
Kropp & Själ Jag börjar bli orolig över brorsan. Han brukar inte vara så jätteaktiv med mobilen dock... Men, grunden till oron... Han lånade en lite...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 831
Foder & Strö Hej alla duktiga här.. Är lite villrådig och tvekade för att skriva detta då det känns så självklart med analys av sitt hö att det känns...
Svar
7
· Visningar
1 031

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden
  • Arvsbarhet tölt

Omröstningar

• Använder ni matfett på smörgåsar?