Andarnas makt :) TVIVLARE BÖR SCROLLA VIDARE - då det inte är av intresse för dem

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju ingen hemlis direkt att min ekonomi och mående inte varit så värst senaste åren.

Mkt ljus, änglar, meditation, kristaller, orakel- och tarotkort har det gått åt och jag har lärt mig massor. Och även blivit jordängel och ljusbärare för både mig själv och andra.

Min kraftplats på fönsterbrädan

46315091_2735191263161402_3072179094532653056_n.jpg


En hörna av fönsterbrädan i mitt sovrum har fått bli min kraftplats då rummet också är kontor, pyssel- och datorspelrum. Ljus (doftljus/rökelse, änglar, kristaller och vatten är det som brukar stå framme. Ibland även ett tarot- eller orakelkort för att affirmera eller manifestera.
 
Senast ändrad:

46362743_10156211574147620_2789035565977174016_n (1).jpg


Grön Aventurin - hör till hjärtchakrat och bra kristall för att manifestera/affirmera, kärlek, inkomst, ekonomi, överflöd, företagande, pluggande, tillväxt
 
Nu senaste veckorna när vi börjat dra fram lite ekonomi i ljuset har jag fortsatt att lyssna på ett favoritspår på spotify, där ängeln Sandalfon är andlig guide... spåret finns även på youtube

 
Min favvo-Ragata! :love::love::love:
Den syns inte alltid, men den känns - och den finns där. Närhelst man behöver den eller när man minst anar det! :love:
 
:D Vad hade han att säga idag då?

Inte vara så nyfiken, vi har bara kommit till kaffe och äggsmörgås. Men så mycket kan jag säga, att jag ska ta det lugnt och ta hand om mig själv och inte bara "elda för kråkorna" vilket jag gjort för länge nu och det är det flera som sagt åt mig nu i veckan - rehabteamet. De har till och med föreslagit att jag ska låta bli att åka ut till mor o far en helg och låta övriga syskon åka dit... vilket de tyvärr sällan gör. Så, nej. Där är jag olydig. Men åker hem om det slår slint.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp