Andelar i djursjukhus säljs för 10 000 – trots många oklarheter

Det kanske kan vara värt ett besök bara för att få höra hur väluppfostrad ens hund är? :idea:

(Har fått några extra gråa hår efter att min mamma och faster var på besök häromdagen och en liten ligist slängde sig upp i famnen på min mamma för att kunna glufsa i sig fikabrödet hon hade på tallriken. :meh: :o )
 
Det kanske kan vara värt ett besök bara för att få höra hur väluppfostrad ens hund är? :idea:

(Har fått några extra gråa hår efter att min mamma och faster var på besök häromdagen och en liten ligist slängde sig upp i famnen på min mamma för att kunna glufsa i sig fikabrödet hon hade på tallriken. :meh::o )
Haha, ungefär som mina labbar då. Speciellt den ena var veritabelt galen i mat.
 
Någon som vet hur det går? Gruppen på FB är numera sluten, hemsidan är inte uppdaterad och sista nyheten är att de har/hade en hyresvärd men det var i slutet av 2018 och än verkar inget ha öppnat?
Är med i den slutna gruppen, men det har skapats en ny grupp för dem som köpt värdebevis och bidragit, kansle mer info i den. Annars så var läget att det väntades på Att hyresvärden skulle lämna in bygglov.
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 422
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den 14 maj för tio år sedan, 1996, lade jag upp mina första web-sidor på internet. Jag tycker att det kunde vara kul att uppmärksamma...
Svar
13
· Visningar
11 877
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp