Bara en sista fråga hade ni de svårt att andas o när gick de över typ
Ja, det var svårt att andas med järnbrist. Även vid så enkla saker som att ta på sig skor, prata i telefon eller läsa högt för elever. Hjärtat slog extra slag och var ansträngt. När man väl blir bättre inser man hur dåligt man mådde tidigare men då det smyger sig på hinner det (om man är som jag) bli hyfsat illa innan man fattar vad som hänt.

Jag håller tummarna för att lösningen är lika enkel för dig som den var för mig/oss.
 
Förlåt, en sista fråga Tranan, när gick din ångest bort ungefär, för mig så har det varat nu i en vecka ungefär att jag andas tungt sen slår hjärtat lite typ
 
Förlåt, en sista fråga Tranan, när gick din ångest bort ungefär, för mig så har det varat nu i en vecka ungefär att jag andas tungt sen slår hjärtat lite typ
Min ångest försvann när jag ändrade mitt liv och slutade vara i ett destruktivt förhållande och kunde kontrollera mer av mitt liv än vad jag tidigare kunde. Jag kan inte ge dig råd hur du löser din ångest. skulle inte ens våga mig på det. Men att få hjälp med den är viktigt. och att du inte ska känna dig sämre eller dålig på något sätt för att du har det. Du får fråga mig hur mycket du vill. Jag ska försöka svara.
 
Min ångest försvann när jag ändrade mitt liv och slutade vara i ett destruktivt förhållande och kunde kontrollera mer av mitt liv än vad jag tidigare kunde. Jag kan inte ge dig råd hur du löser din ångest. skulle inte ens våga mig på det. Men att få hjälp med den är viktigt. och att du inte ska känna dig sämre eller dålig på något sätt för att du har det. Du får fråga mig hur mycket du vill. Jag ska försöka svara.
Försöker att slippa tänka på det men vill kunna andas bra igen, känns jobbigt och läskigt så här, tog de flera månader eller veckor för att de ska gå bort :)
 
Försöker att slippa tänka på det men vill kunna andas bra igen, känns jobbigt och läskigt så här, tog de flera månader eller veckor för att de ska gå bort :)
För mig så gick det snabbt när väl ångesten släppte. Men jag önskar att du söker professionell hjälp med den. Ångest ska man ta på allvar och få hjälp med.
 
Jag hade problem med andningen i samband med att ventilationen i huset var kass. Det gick dock över när jag öppnade fönstret då. Det låter dock vettigt att du besöker läkare. Lite blodvärden, koll av hjärta, lungor och sånt för att utesluta innan man jobbar vidare med det är nog smart.
 
Bra med läkare!
Jag var inne och kollade bland annat hjärtat och en del grejer till innan läkaren förstod att det var astma jag hade. Jag hade inte en tanke på astma….. blev snabbt bättre med rätt medicin 😃
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
915
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 613
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 463
Senast: sjoberga
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 281
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp