Ändra mål för en flashbutton!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Hur jag för att ändra målet för en flashbutton i Dreamweaver MX. Som det är nu så har man några alternativ men jag har lyckats tidigare att ändra målet till något annat men det går inte nu. Någon som kan tänkas veta hur man ändrar?

Sv: Ändra mål för en flashbutton!

Om jag minns rätt så måste du helt enkelt göra om knappen

Okej...Ska testa det för nu känns det snart som om hjärnan går på kok snart.

Jag har också en fråga om dessa knappar.
Kan man ändra färgen på dem? Eller finns bara de man väljer bland?

MillyM

Du kan inte byta färg mer en bakgrundsfärgen runt knapparna.

Tess:
När du skapar en ny knapp i DW så är det ju "Link:/Länk:" som du skriver in namnet på den nya sidan

När du använder flashknapparna som finns i DW så lägger DW in länkarna i flashen innan den skapas och det är därför du måste skapa en ny flashknapp för att byta ut den gamla

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
142
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
628
Senast: Lyan
·
Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
350
Senast: Sar
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka