Ang. impregnering av utetäcken...

stranger

Trådstartare
Jag bara undrar om man verkligen ska impregnera om utetäcken med andasfunktion efter att man tvättat dem. Förstörs inte andasfunktionen då???
 
Jag använder specialtvättmedel avsett för plagg med andasfunktion då jag tvättar täcken med andasfunktion, och tvättar dem gör jag så sällan som möjligt. Borstar dock av hår och grus vid behov. Detta har gjort att jag faktiskt aldrig behövt impregnera om dem, men jag tvivlar på de fungerar exakt lika bra efter?!
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som gjort? Med vad? Eller är det kört om de börjat ta in lite vatten? Har hört att dagens täckesmateriall på de flesta täcken inte...
Svar
3
· Visningar
564
Senast: MayGrace
·
Utrustning Ja, vad använder man för medel? Det står inget på uhips hemsida, bara att man kan impregnera igen. Har en Nordic och en 365 och båda är...
Svar
5
· Visningar
551
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
750
Senast: manda
·
Utrustning Någon som testat RE:Claims produkter? Deras tvättmedel samt impregneringen. Ska man köra två program i maskinen, först tvättmedel och...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp