Ang. täckesköp på nätet.

B

**BORTTAGEN**

Är det någon som provat att skicka efter täcken från http://www.exklusiv.se? Det verkar vara bra täcken men jag tänkte kolla om det finns någon som provat dessa.
 
Jag har ett regntäcke därifrån som jag beställde i våras.Jag är nöjd,pållan är torr fast det har spöregnat ute en hel dag.
Är sugen att köpa ett vintertäcke från högkvalitettäcken.Tyckte de har fina täcken också.
 
Jag har ett ländtäcke där i från.Gätte fint :love: Det gick fort med levernasen och allt så jag är nöjd.Och jag beställde via nätet/H
 
Tack. Det verkar ju som om täckena är bra.

Det blir nog ett när man får lön. De är ju inte så dyra, man köper ju av tillverkaren direkt då blir det ju billigare.
 

Liknande trådar

Utrustning Är detta täcke värt sitt pris? Verkar bara finnas med disc front? Har provat disc front på vanliga täcke förut men tyckte inte om det...
Svar
15
· Visningar
1 295
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: liiinnea
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
820
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hejsan! Jag har en häst som är känslig runt öronen när det kommer till just nackstycket på träns. Vi har provat många olika varianter...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp