Angående Facebook

Rie

Trådstartare
Finns det någonstans jag kan fixa så att videofilmer inte automatiskt spelas upp i inläggen.
Så att man måste klicka på dem för att se dem, som det var förr?
Högst irriterande och så drar det ström.
 
Finns det någonstans jag kan fixa så att videofilmer inte automatiskt spelas upp i inläggen.
Så att man måste klicka på dem för att se dem, som det var förr?
Högst irriterande och så drar det ström.

Jag har iPhone, men så här gör jag:

Gå in på Facebook, därefter inställningar (inne i appen alltså). Svep ner en bra bit, så kommer du till Media och kontakter, och under den rubriken finns videoklipp och foton. Klicka in där, så finns det olika alternativ under videoinställningar.

Hoppas att det är samma eller liknande för android med :)
 
Jag kapar tråden lite eftersom titeln kan inkludera även min fråga :D!

Om man har inställningen att endast vänner kan se ens inlägg; kan vänners vänner ändå se det inlägget om vår gemensamma vän kommenterar på mitt inlägg?

Försöker förtydliga;

Om Klara gör ett inlägg med inställning ”endast vänner”, och Lisa kommenterar på inlägget, kan då Lisas vän Asta se Klaras inlägg, även om Asta och Klara inte är vänner?
 
Jag kapar tråden lite eftersom titeln kan inkludera även min fråga :D!

Om man har inställningen att endast vänner kan se ens inlägg; kan vänners vänner ändå se det inlägget om vår gemensamma vän kommenterar på mitt inlägg?

Försöker förtydliga;

Om Klara gör ett inlägg med inställning ”endast vänner”, och Lisa kommenterar på inlägget, kan då Lisas vän Asta se Klaras inlägg, även om Asta och Klara inte är vänner?

Nej
 
Jag kapar tråden lite eftersom titeln kan inkludera även min fråga :D!

Om man har inställningen att endast vänner kan se ens inlägg; kan vänners vänner ändå se det inlägget om vår gemensamma vän kommenterar på mitt inlägg?

Försöker förtydliga;

Om Klara gör ett inlägg med inställning ”endast vänner”, och Lisa kommenterar på inlägget, kan då Lisas vän Asta se Klaras inlägg, även om Asta och Klara inte är vänner?
Asta kan bara se det Klara kommenterar hos Lisa.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 529
Senast: mars
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 851
Senast: Hedinn
·
Träning Jag har funderat lite på dessa stora halvblod som finns idag kontra förr att deras mankhöjd kan ligga mot en 180 cm. Många hästar dör i...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
11 525
Senast: Marita73
·
Övr. Hund Har en hund som blir 2 år i sommar, han är extremt fixerad vid att nosa/följa lukter och det är ett stort problem så fort vi går ut...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: Barrow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp