Angelica Augustsson!

Sv: Angelica Augustsson!

VIlken fantastisk prestation! T.o.m den icke hästintresserade sambon följde omhoppningen med spänning och tjoarop! KUL och GRATTIS till Angelica!
 
Sv: Angelica Augustsson!

Hon red fantastiskt bra! :) Synd bara att mitt nät skulle totaldö precis när Edwina Alexander skulle rida så jag missade upplösningen... :mad: Men jag är glad att det gick vägen!
 
Sv: Angelica Augustsson!

Och min pappa! Det är väl första gången någonsin han tittar på hästhoppning på teve och han blev helt inne i det och tjoade!!

Shit alltså vilken rysare det var!!
 
Sv: Angelica Augustsson!

Fantastisk stämning på plats! :D
Sambon var mycket nöjd med att inför omhoppningen ha tippat henne som segrare. Han sa att det syntes redan i grunden att hästen hade rätt inställning :p
 
Sv: Angelica Augustsson!

Har fått ritten förklarad i ord av min dotter då jag själv inte kunde se det hela.
Försökte att hitta schowen på svt play, men jag hittade inget mer än små klipp från det hela.

(Om någon vet och kan skicka länk dit man kan se showen från datorn så skulle jag bli super glad )
:laugh:
 
Sv: Angelica Augustsson!

Fantastisk ritt. Vilken tjej !
När jag kom till jobbet i morse ville helt plötsligt alla prata om hoppning. I vanliga fall sitter jag mest och pratar med mig när det kommer till hästar och ridning.
 
Sv: Angelica Augustsson!

Har fått ritten förklarad i ord av min dotter då jag själv inte kunde se det hela.
Försökte att hitta schowen på svt play, men jag hittade inget mer än små klipp från det hela.

(Om någon vet och kan skicka länk dit man kan se showen från datorn så skulle jag bli super glad )
:laugh:

WC-klassen finns HÄR på svtplay
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sedan 1990 har svenska ungdomar kunnat kvala till Göteborg Horse Show – genom att rida fint. Genom åren har bland annat Henrik...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 434
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 503
Senast: manda
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp