Vet inte var jag ska ta vägen. Så det fick bli buke. Sitter och skakar och pulsen slår igen. Har panikkänsla i kroppen. Tårarna rinner. Vad fan gör man? Har ringt en kompis innan ikväll och det hjälpte lite men nu kom ångesten tillbaka ännu starkare. Har testat gå en runda, försöka kolla på lättsam video, läsa. Borde kanske ut och springa egentligen men det tar emot att lämna hunden igen när hon redan varit ensam x2 tidigare idag och hon är definitivt inte sugen på en löprunda :angel:
 

Bifogade filer

  • 16679356330317385018390719471262.jpg
    16679356330317385018390719471262.jpg
    288,5 KB · Visningar: 39

Lägg dig på golvet/sängen med benen rakt upp mot väggen och armarna rakt ut. Ligg bara där - minst i 10 minuter, helst ca 30 minuter.
 
Kan du göra nåt träningspass inne? Så musklerna får jobba ut spänningarna som blir av ångest? Om du inte vill tvinga med vovve ut då? Bara en långpromenad annars kanske?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 022
Senast: Dimmoln
·
F
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 509
  • Artikel
Dagbok Jag är egentligen på väg att gå och lägga mig, men jag måste skriva ner det här nu, innan jag förtränger det. Ikväll hade jag ätit en...
Svar
0
· Visningar
1 065
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 697
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp