Bukefalos 28 år!

Ångra whatsapp-meddelande?

parfymflaska

Trådstartare
Är det någon som vet om det går att ångra ett skickat meddelande på WhatsApp? Alltså ett som har levererats till men ännu inte lästs av mottagaren, kan man radera så att det försvinner även ifrån mottagarens telefon? Tacksam för svar :-)
 
Är det någon som vet om det går att ångra ett skickat meddelande på WhatsApp? Alltså ett som har levererats till men ännu inte lästs av mottagaren, kan man radera så att det försvinner även ifrån mottagarens telefon? Tacksam för svar :-)

Tror det går - så länge det inte levererats. Dvs när det bara visas en klocka. Har det blivit en bock är det kört, om jag inte fattat helt fel.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
11 026
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
651
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 567
Senast: hundtant
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 493
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp