Ångrar ett meddelande i messenger, kommer det levereras?

Monkie

Trådstartare
Jag är väldigt ny Facebook- och messenger användare, och väldigt dum 🙈. Inatt skickade jag ett messenger som jag ångrar till en jag inte är vän med. Såg att statusen var skickad men inte levererad.
Imorse raderade jag i panik mitt facebookkonto samt messengerappen. Kommer messenger ändå leverera mitt meddelande där?
 
I appen håller man ner fingret på meddelandet å sen trycker på radera.

4EAE637C-5A7A-49D8-9FA2-559D543835A8.jpeg
 
Jag är väldigt ny Facebook- och messenger användare, och väldigt dum 🙈. Inatt skickade jag ett messenger som jag ångrar till en jag inte är vän med. Såg att statusen var skickad men inte levererad.
Imorse raderade jag i panik mitt facebookkonto samt messengerappen. Kommer messenger ändå leverera mitt meddelande där?
Men är meddelandet väldigt personligt, eller skulle du kunna ha skickat fel?
Jag hade skickat ett meddelande och bett om ursäkt för att jag skickade fel, ifall det inte är helt uppenbart att det skickades till rätt person. Om du förstår hur jag menar.
 
Jag har samma problem. Det är skickat men inte levererats. Jag fick bara upp alternativet" ta bort för dig ". Kan det ha raderats ändå eftersom det inte var levererat ännu??
 
Jag har samma problem. Det är skickat men inte levererats. Jag fick bara upp alternativet" ta bort för dig ". Kan det ha raderats ändå eftersom det inte var levererat ännu??
Jag vet inte riktigt hur det gick, stängde ner hela messenger och Facebook 😇
 
On alternativet ta bort för alla inte finns så kan meddelandet väl inte raderas.
Det ligger väl och väntar på att mottagaren ska läsa det och är alltså mottaget?

Det där med 10 min har jag inte hört. Trodde det styrdes av om mottagaren mottagit det eller ej..
 
Ok tänkte att det gick att ta bort eftersom det bara skickats inte helt levererats..att jag liksom hann "avbryta skickandet"..
 
För mig går det bara att ta bort i ca 10min efter att jag skickat, om mottagaren inte läst det. Trycker jag på "ta bort för dig" så får mottagaren fortfarande meddelandet, det blir som att radera ett sms (försvinner hos mig men inte hos mottagaren). Jag har en Android-mobil.
 

Liknande trådar

Relationer En småjobbig situation, eller rätt jobbig... En person kontaktade mig via fb och blev rätt påstridig. Ville ringa mig, ville prata...
Svar
18
· Visningar
2 244
Senast: Otherside
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 751
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 274
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
4 952
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp