Bukefalos 25 år!

Ångtvätt

Lovisaleonora

Moderator
Vad har du tänkt dig för funktioner? Sug? Hur ska tvättningen gå till - som högtryckstvättning fast med ånga?

Magge

Trådstartare
Inte högtryck vill inte ha en massa vatten. Bra med sugfunktion. Vill kunna tvätta tex. box även mitt i vintern. Kunna desinficera.

Lovisaleonora

Moderator
Inte högtryck vill inte ha en massa vatten. Bra med sugfunktion. Vill kunna tvätta tex. box även mitt i vintern. Kunna desinficera.
Vatten får du ju ändå och ånga är inte roligt att hålla på med på vintern. Vad har du fått demonstrerat för variant? Munstycke eller lans?

Liknande trådar

Hemmet En stor ullmatta som inte luktar sommaräng, finns det något som hjälper? Allt som innebär vatten och efterföljande torktider känner jag...
2
Svar
20
· Visningar
644
Anläggning Undrar om någon har erfarenhet av hetvattentvätt och ångtvätt av stall. Tar det bort mögel, denna vintern har varit förfärlig. Tänkte...
Svar
15
· Visningar
1 509
Anläggning Vad finns det för utgifter i ett stall? Drömmen har ju alltid varit att köpa egen gård och nu kanske jag har hittat en. Stallet har 14...
Svar
2
· Visningar
407
Gnägg Ramlar över annonser ibland där tex folk säljer begagnade hästtäcken. Står ofta tvättas innan det skickas. Vad kommer det sig att man...
Svar
10
· Visningar
839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur fungerar egentligen hjärnan?
  • Tv-program, fanns det eller drömde jag?
  • Reflexer

Hund, Katt, Andra Djur

• Galgo
  • En av mina älsklingar :)

Hästrelaterat

Omröstningar