Anklagad för parkeringsskada!

Jag skrev precis som det var. Hur jag kom dit, två parkeringar lediga mellan gubben och annan bil. Gott om plats. Tog till och med en bild på hur parkeringen såg ut. Beskrev allt precis så som det var.
Gubben hävdade att min gamla skada var ett bevis på att jag kört på hans bil. Så jag gav försäkringsbolaget flera personer att ringa ang att skadan var gammal osv. Däremot ringde dom inte mitt ”vittne” som var med mig i headsetet under hela ”incidenten”. Henne hörde dom inte ens av sig till.

Så den som ljuger bäst vinner. Det har jag insett.
Har du kollat upp beslutsgrunden, de kan ha fått något om bakfoten. Det går att överklaga.

Jag hade inte heller kontaktat bekanta vittnen via telefon. Det är andrahandsuppgifter.
 
Försåt q
Jag skulle nog dessutom kontakta dem och meddela att jag byter försäkring eftersom du inte har lust att betala för andra uppenbart försäkringsbedrägeri med hjälp av din premie.
Precis min plan. Så otroligt besviken på hur hela ärendet har hanteras.
 
Förstår hur du tänker. Men eftersom jag inga andra vittnen har så tänkte jag att hon lika gärna kunde höras som de andra som fick frågan om tidigare skador.

Som det är nu bygger allt på hans historia, som jag inte ens fått läsa.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp