Anklagelsen: Blottade sig – och erbjöd häst i utbyte mot sex

Men att dra en massa växlar på att det är Ryska kontakter inblandade är inte att dra på förhastade slutsatser?

Du är medveten om att det är oerhört mycket vanligare ATT det ÄR sant än att det inte skulle vara det va...?
Inte när det gäller just män som gör sig osams med Sovjet genom att förse Ukraina med Internet.
Det är en känd Sovjetiskt metod.
 
Det är nog en kvinna som önskar sig litet uppmärksamhet.
Alternativt har gjort slut på pengarna och fått betalt från annat håll.
Musk har ordnat med Internet åt Ukraina, han har hela Ryssland mot sig.
Självklart är det någon som hittar på det här just nu för att försöka komma åt honom.

Varför skulle det vara sant?
Elon har inte fixat internet åt Ukraina, men tog åt sig äran.
 
Det är nog en kvinna som önskar sig litet uppmärksamhet.
Alternativt har gjort slut på pengarna och fått betalt från annat håll.
Musk har ordnat med Internet åt Ukraina, han har hela Ryssland mot sig.
Självklart är det någon som hittar på det här just nu för att försöka komma åt honom.

Varför skulle det vara sant?
Hemskt att män begår brott mot kvinnor samtidigt finns det kvinnor som arbetar åt deras vägnar för att misskreditera kvinnor så att det blir ännu svårare för kvinnor att ens anmäla brott och få någon att tro dem.

Sorgligt!
 
Hemskt att män begår brott mot kvinnor samtidigt finns det kvinnor som arbetar åt deras vägnar för att misskreditera kvinnor så att det blir ännu svårare för kvinnor att ens anmäla brott och få någon att tro dem.

Sorgligt!
Ja det är oerhört trist.
Men människor är tyvärr inte goda alla gånger.
 
There-is-a-special-place-in-hell-for-women-who-do-not-help-other-women.jpg
 
Sovjet existerar inte längre, och när det gjorde det var det lika problematiskt att anklaga Sovjet för något som det är att anklaga Ryssland för något nu, om man bara syftar på maktskiktet. Om du menar Putin, skriv Putin. Eller kanske ännu hellre Kreml.
Nja, Putin och några med honom anser sig vara Sovjet. Det är större än Kreml men mindre än Ryssland.
Det är inte Ryssland som har hittat på den här galenskapen utan de rester av Sovjet som har råkat bli kvar.
 
Nja, Putin och några med honom anser sig vara Sovjet. Det är större än Kreml men mindre än Ryssland.
Det är inte Ryssland som har hittat på den här galenskapen utan de rester av Sovjet som har råkat bli kvar.

När Sovjet existerade var det lika lite hela Sovjet som agerade som det är hela Ryssland nu. Putin har så vitt jag vet aldrig öppet deklamerat att han och andra styrande skulle vara en liten Sovjetenklav. Däremot visar hela hans inställning och uttalanden att hans syn på omvärlden är densamma som en av motivationskrafterna till att bilda Sovjetunionen- tanken på ett nytt Storryssland. Han ser t ex inte Ukraina som om det fortfarande vore sovjetiskt, han anser att det alltid varit ryskt.
Du använder helt egna termer och det är väl helt ok, men det är just det - dina egna termer.
 
ELLER, hör och häpna, så är det så att hon talar sanning! Chockerande tanke va...

Jag förstår dock tveksamheten IOM att vi just nu har ett känt fall där kvinnan kanske inte alls är det offer hon sa sig vara och förstörde en mans karriär pga det och fick massor med pengar. Det gör att man tänker efter.

Jag kan tycka att det är sunt att vi inte dömmer ut människor innan det faktiskt finns bevis.


Dock tycker jag att Musk är en idiot och skulle helt klart inte vara förvånad om det var sant.
 
Jag förstår dock tveksamheten IOM att vi just nu har ett känt fall där kvinnan kanske inte alls är det offer hon sa sig vara och förstörde en mans karriär pga det och fick massor med pengar. Det gör att man tänker efter.

Jag kan tycka att det är sunt att vi inte dömer ut människor innan det faktiskt finns bevis.


Dock tycker jag att Musk är en idiot och skulle helt klart inte vara förvånad om det var sant.

Absolut... men det går ju som sagt åt båda hållen. Kvinnan kan tala sanning och personligen blir jag lite illamående när en direkt antar att kvinnan ljuger som bla @Inte_Ung gör. Har vi inte lärt oss lite mer av Me too?
 
När Sovjet existerade var det lika lite hela Sovjet som agerade som det är hela Ryssland nu. Putin har så vitt jag vet aldrig öppet deklamerat att han och andra styrande skulle vara en liten Sovjetenklav. Däremot visar hela hans inställning och uttalanden att hans syn på omvärlden är densamma som en av motivationskrafterna till att bilda Sovjetunionen- tanken på ett nytt Storryssland. Han ser t ex inte Ukraina som om det fortfarande vore sovjetiskt, han anser att det alltid varit ryskt.
Du använder helt egna termer och det är väl helt ok, men det är just det - dina egna termer.
Det beror på att jag vägrar att skuldbelägga hela Ryssland för vad min definition av Sovjet håller på med.
 
Absolut... men det går ju som sagt åt båda hållen. Kvinnan kan tala sanning och personligen blir jag lite illamående när en direkt antar att kvinnan ljuger som bla @Inte_Ung gör. Har vi inte lärt oss lite mer av Me too?
Me too har även lärt oss att det ibland inte är sant och att några män har råkat illa ut för det.
En viss balans kring det hela behövs också.
Som att det faktiskt finns människor som ljuger.
 
Me too har även lärt oss att det ibland inte är sant och att några män har råkat illa ut för det.
En viss balans kring det hela behövs också.
Som att det faktiskt finns människor som ljuger.

Men ge dig. Ja, några enstaka har ljugit men obalansen till mäns fördel består. Dvs det ska fortfarande mycket till innan en kvinna antas tala sanning när hon berättar om sexuella trakasserier.

Förminska INTE offren för mäns predatorfasoner!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Tidigare anställda som behöver behandling för posttraumatisk stress, PTSD, efter hur de har sett hästar behandlas, en sektliknande miljö...
Svar
12
· Visningar
1 715
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Hästnyheter Allvarliga anklagelser riktas mot en elitryttare, på högsta nivå, som ska ha misshandlat sina hästar – och däribland kastat en hammare...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En svensk elitryttare på högsta nivå inom hoppning misshandlar, svälter och straffrider sina hästar, enligt Aftonbladet. Flera...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I ett inlägg på sociala medier går den anklagade landslagsryttaren nu själv ut och kommenterar uppgifterna. I inlägget skriver Douglas...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp