Annat nick under tiden man är bannad

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju ingen nyhet att folk skaffar flera nick, även när de bannats?
Nej men jag har alltid förutsatt att även det nya nicket blir bannat när moderatorerna upptäcker det. För varför annars ens anstränga sig med att banna någon?

Var har jag skrivit att det är en ny företeelse? :confused:
 
Nej men jag har alltid förutsatt att även det nya nicket blir bannat när moderatorerna upptäcker det. För varför annars ens anstränga sig med att banna någon?

Var har jag skrivit att det är en ny företeelse? :confused:
Ingenstans, bara att en del sysslat med det i många år utan att frågan uppstått tidigare vad jag känner till så både @Gunnar och moderatorerna borde ju känna till problemet men det kan ju vara bra att det uppmärksammas. :up:
 
IP-banning istället för nick-banning? Jag kommer ihåg att vi IP-bannade på ett forum jag var moderator/admin på, gick även att söka på IP-numret och se vilka andra användare som fanns på det.
Tror man valt bort det ifall att två bukefalister bor tillsammans. Eller nåt sånt.

Oavsett: i det här faller är det klart som korvspad att det är samma jeppe. Borde vara en ickefråga att banna även nya nicket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag menar, är det ens rimligt att hålla på med sånt. Allt jobb blir väl bättre med bra fika? Minns från tiden som företagsekonomistudent...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 223
Senast: Twihard
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag funderar på att gå ner i tid, till 75 % pga barn under 8 (jobbar statligt så vi har dock rätt till barnet fyller 12). Jag har...
Svar
17
· Visningar
1 756
Senast: Manji
·
Hästvård Ridskolan har en cob med en väldig udda hudåkomma som enligt veterinärär autoimmun. Hon är extremt känslig i huden på benen och hon får...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 761
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp