Anneli har klarat eldprovet

Sv: Anneli har klarat eldprovet

Usch vad hemskt det är när sådanthär händer.. :cry:
 
Sv: Anneli har klarat eldprovet

En av hästarna som avlivats var min f.d. bästis sköthäst .
 
Sv: Anneli har klarat eldprovet

Åh vad hemskt det är med den här historien!

Har själv mer eller mindre växt upp på Tanne och ridit där i en massa år, senast förra året då jag tillfälligtvis bodde i gamla hemstaden Östersund.
Sörjer alla trotjänarna som gått ett så hemskt öde till mötes och lider så med alla drabbade!

Härligt att man ändå har tagit sig upp på fötter igen och att en av Sveriges bästa ridskolor fortsätter med sin förstklassiga verksamhet!

Längtar ständigt tillbaka till Tanne...
 
Sv: Anneli har klarat eldprovet

Jag har också ridit en hel massa år på tanne, men slutade för ett par år sedan.. och fick nyligen veta att min favorithäst har avlivats... :(
dock inte av den där sjukdomen utan han var typ halt på alla fyra :(
men han glömmer man inte, förvisso lite sur men helt fantastico .. Pontus var det :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 075
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 086
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
992
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen hade jag inte tänkt att jag skulle skriva något om veckans ridlektioner... Min ridskola har redan börjat sin termin, men rent...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ulvlek
  • Dammigt
  • Vi som har det lite knapert - Ät snart

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp