Annons som ligger över inlägg

Lovisaleonora

Trådstartare
Finns det något sätt att bli av med den här skitannonsen som lägger sig mitt i när en scrollar?
 

Bifogade filer

  • 13267104-1BA7-4396-9F4B-50DE7EFD85F7.jpeg
    13267104-1BA7-4396-9F4B-50DE7EFD85F7.jpeg
    172,5 KB · Visningar: 105
Detta borde inte inträffa, då det inte är en annonstyp som jag godkänt på Bukefalos, men google har kanske gjort något konstigt igen.
Är det fler som råkat ut för detta, eller andra konstigheter när det gäller placeringar?
 
Nu finns det en från Allergenius som är rätt irriterande. Den poppar upp om man hovrar över den vilket vore ok om det inte vore för att tiden är kort så det gäller att ha fullkoll på muspekaren och snabbt glida förbi för att inte få upp den.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Då och då behöver jag extrahera data från websidor och presentera i annan layout/struktur. Ett exempel just nu är ett stort...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Snubbelfot
·
  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: Wille
·
Utrustning Jag bytte för några månader sen till ett par biothanetyglar med metallhakar istället för vanliga spännen. Det blev mest så för att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 205
Senast: Hoarfrost
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
3
· Visningar
161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp