MissFideli

Trådstartare
Kan man slippa sånna här annonser? Jag väljer att inte vilja se dom, men vid nästa uppdatering av sida, är dom där igen
Screenshot_20221005-135205_Samsung Internet.jpg
 
Jag har inte sett den här typen på länge.
Jag vet att det brukar ta lite tid om jag blockar banners, kanske det är på samma sätt när ni "blockar" banners eller så fungerar inte det som det skall.
Det kan även vara så att det finns ett tiotal banners på samma tema och ni får upp de andra.

Tror inte så många är intresserade av dessa, men man vet aldrig. Det känns dock lite svårt om jag skall börja försöka blocka banners som folk ogillar av olika skäl. Om de anser att de fungerar lär de lägga in nya och det skulle bli ett evighetsjobb.

Jag blockar ett antal kategorier med banners som jag inte vill se på sidan och försöker blocka sådant som försöker gå runt dessa och jag tror är bedrägeri-banners om jag får rapporter om det.
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
198
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 048
Senast: Rosett
·
Utrustning Behöver uppdatera pannlampan, finns så många annonser men skulle vilja gå på rekommendationer, den behövs tomte vara avbländande för...
Svar
17
· Visningar
1 905
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp