Annonsera mera hundar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Häromkring (centrala Göteborg) finns det inte en enda merle. Jag såg dock nyss en annons på cavalier/fransk bulldog, och givetvis var flera av valparna merle... Vill inte ens tänka på hur en sådan korsning mår. :cry:
Fy fasiken, inte många rätt där inte :( VARFÖR avlar man på det sättet? Är man liksom ute efter att checka så många sjukdomsrutor man kan?
 
Häromkring (centrala Göteborg) finns det inte en enda merle. Jag såg dock nyss en annons på cavalier/fransk bulldog, och givetvis var flera av valparna merle... Vill inte ens tänka på hur en sådan korsning mår. :cry:

Samma ställe har även ett gäng valpar i olika mixar av pommerian, papillon, kleinspitz och mittelspitz. Det luktar antingen valpfabrik eller smuggelförsäljning... :down:

Fy fasiken, inte många rätt där inte :( VARFÖR avlar man på det sättet? Är man liksom ute efter att checka så många sjukdomsrutor man kan?

Men de är ju både söta och unika! :idea::banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund En nyfiken fråga: vad vore det motsvarade ordet till att adoptera? Omplacera så ger man bort hunden, men man kan inte säga att man...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
4 264
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 004
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 794
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag började läsa Bukefalos-trådar regelbundet när jag var typ 8 år gammal. Det var år 2005. Sedan dess har jag varit en hängiven läsare...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 768
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp