Annonsera mera hundar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pga av ändrade familjeförhållanden så måste jag tyvärr sälja mina älskade hundar.

En snart 13-årig blandras(bordercollie, labrador, stövare) och en 6-årig renras (brun labrador).Dem måste få vara tillsammans och säljs endast ihop! Jag vill att de kommer till ett hem som har tid för dem. De är mycket snälla, men inte så duktiga att gå med i koppel. Labradoren äter särskild kost, eftersom hon lätt får klåda i öronen och på tassarna och behandlas regelbundet med kortison.

15.000:- för båda.
 
Pga av ändrade familjeförhållanden så måste jag tyvärr sälja mina älskade hundar.

En snart 13-årig blandras(bordercollie, labrador, stövare) och en 6-årig renras (brun labrador).Dem måste få vara tillsammans och säljs endast ihop! Jag vill att de kommer till ett hem som har tid för dem. De är mycket snälla, men inte så duktiga att gå med i koppel. Labradoren äter särskild kost, eftersom hon lätt får klåda i öronen och på tassarna och behandlas regelbundet med kortison.

15.000:- för båda.
Som hittat!
 
Utställningshundar är inte av intresse då vi inte har några fantasisummor att lägga ut, utan det är en famlijemedlem vi söker.
 
FB_IMG_15587359160832483.jpg


Denna, det är inte meningen att göra narr om någon har problem med språk men resultatet blev oavsett hysteriskt roligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund En nyfiken fråga: vad vore det motsvarade ordet till att adoptera? Omplacera så ger man bort hunden, men man kan inte säga att man...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
4 261
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 002
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 793
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag började läsa Bukefalos-trådar regelbundet när jag var typ 8 år gammal. Det var år 2005. Sedan dess har jag varit en hängiven läsare...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 768
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp