Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud!
Och att hästarna är ute länge. 8h om dagen tycker jag känns kort :crazy: Och vad är bra grovfoder? Och vad innebär det att paddocken är bra "större delen av året"? O_o

Ah, dåså.. Då känns det ju klart mer rimligt!
Om det är kort eller långt är relativt och beror på vad man jämför med.
 
Jag skulle inte skriva ut explicit att det är lång utevistelse om det är 8 h. Lång utevistelse kopplar jag till kanske 7-21 eller så, inte i närheten av 8 h.
Skit samma. Jag skulle redan ha valt bort alternativet baserat på hur annonsen var skriven, men det är ju jag :up:
Jag har klippt och klistrat, för att bara ha med info.
 
Jag skulle inte skriva ut explicit att det är lång utevistelse om det är 8 h. Lång utevistelse kopplar jag till kanske 7-21 eller så, inte i närheten av 8 h.
Skit samma. Jag skulle redan ha valt bort alternativet baserat på hur annonsen var skriven, men det är ju jag :up:
Ja jag tycker det är för lite för mina hästar.
Men den som ser det som långt är antagligen van med mindre. Vet många ställen som har max ett par timmar i frimärkshage.
 
26 år gammal häst med en kronisk skada i ryggen säljes :cry::cry::cry:
Dessutom vill de ha 10000 kronor för hästen.
 
"efter som ja behöver få hon såld fort så är ja villig att ta ett bud ej skam bud hon är värd vart enda kr. säljs endast billigt vid rätt hem och snabb affär. pappan är den bruna fux. och mamman den svarta. Tanja är 11 månader. van att bli lämnad SJ i box eller hage jag borstar och spänner öpp henne i stallgången varjedag lyfter fötter snällt."

Jag måste säga att jag är väldigt nyfiken på hur man spänner upp en häst i stallgången? Låter nästan lite plågsamt? :nailbiting:

Helt allvarligt så vet jag hur man gör det, på arabhästar. Du vill inte veta mer, det är vidrigt :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 700
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 956
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 756
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
582
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp