Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ju dock ganska okomplicerat att operera nu med god prognos, och hästen kostar ju därefter också 🤷‍♀️ Sen vet man ju inte om veterinären sköt snett i sin bedömning att hästen bör kunna jobba utan problem, eller om ryttaren inte lyckats hjälpa hästen med sin rygg. Efter att ha sålt en KS-häst (dock utan sadeltvång) kan jag säga att det inte är helt vanligt att folk har koll på hur man bygger upp och underhåller en sådan.
Nej menade inte alls det inte kan bli en trevlig häst, men sadeltvånget OCH den har slängt av i gallop är 100% ihop med KS. Ofta kan hästar fungerar bra utan operation, men det kräver folk rider dom korrekt.
 
75dee96c02fc6c41b57a51e8efcb9090.png


Kunna inte låta bli att skratta lite (Kanske bara är jag :rofl:) men bra att vara ute i god tid :idea: Jag tänkte ju personligen att vi skall ha sommar först och njuta av detta, men vissa planerar redan inför vintern. 😅
 
Sadel med tillbehör till Häst
Tror att det är 17tum.
Sadel jord 130cm
2 st Stig byglar & Stig läder.
Skydd för sadel.
Helt och rent.
Skick, se bilder.
Nuvarande priset är 1100kr.

Detta är en säljare som säljer blandat med saker. Bland annonserna finns barnkläder, en bok, en plåtburk, ångmaskin och bränslepump. Min gissning är att det är någon som åker runt på loppisar och köper allt möjligt för att sälja det på nätet.

Förvånas alltid över människor som inte är insatta i vad de säljer och därmed inte kan avgöra vad prylen kan vara värd eller om det finns en marknad för prylen i fråga. Särskrivningen och felstavningarna gjorde det hela mycket roligare :rofl: jag undrar vem Stig Bygel och Stig Läder är?
 
Tidigare i tråden var det ju någon som sålde jord för att odla dressyrhästar och nu kan man köpa sådan för att odla sadlar. Är ju perfekt att kunna odla både hästen och tillbehören på samma gång :up:. Synd bara att jorden enbart funkar till 130cm sadelgjordar, hade ju varit bättre med jord som passar alla längder och modeller.
Jaaaa juste dressyr jorden!! 😍
Har gett mig på elefantöra och sticklingar som jag stulit på jobbet, att odla här hemma. Nästa projekt måste bli en dressyrhäst!
 
Tidigare i tråden var det ju någon som sålde jord för att odla dressyrhästar och nu kan man köpa sådan för att odla sadlar. Är ju perfekt att kunna odla både hästen och tillbehören på samma gång :up:. Synd bara att jorden enbart funkar till 130cm sadelgjordar, hade ju varit bättre med jord som passar alla längder och modeller.
Det behövs nog en ännu mer näringsrik jord om man vill ha längre gjordar 😉
 
Frågan är bara var man får tag i hästfrön? Impecta som har massor av spännande saker har det inte i sitt sortiment. Jag kanske får leta vidare utomlands
Jag tror det är jorden som spelar roll. Valfritt frö i lämplig färg, sen dressyrjord alternativt hoppjord. Man kan slänga med nått frö till i en annan bunke så får man en sadel. Om man får tag i sadeljord! Kommer ut på hästnet ibland, några hundralappar 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 616
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 162
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 305
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 402
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp