Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår att all inte kan tvätta täcken, men kanske kan man spola av det med vattenslang eller så..

Bild på ett täcke som ligger på ett betonggolv. Täcket är betongfärgat.
Men tittar man noga ser man att täcket (nog) kan vara blått, egentligen 😎
Eller hur? Och alla annonser där det står ”jag rengör innan hämtning”. (Vad sägs om att rengöra innan fotografering?)
Och en favorit; x är lite trasig i en söm men lagas på en minut. (Varför lagar du inte innan du säljer då? 😂)
 
Angående kvistarna,
Man bodde mitt inne i stan, jag tror helt enkelt inte man orkade iväg till återvinningen 🙊
Eller ens lägga ihop det i en hög.

Nån kanske ville ha till sin kanin, absolut, men det var mer än 'några kvistar' så att säga.
Snarare en släpkärra eller två..
 
Angående kvistarna,
Man bodde mitt inne i stan, jag tror helt enkelt inte man orkade iväg till återvinningen 🙊
Eller ens lägga ihop det i en hög.

Nån kanske ville ha till sin kanin, absolut, men det var mer än 'några kvistar' så att säga.
Snarare en släpkärra eller två..
Om det var äpple kanske någon vill ta med det till sin häst som står i grusruta i ett stadsnära stall.
 
Ja...
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200517-133237_Facebook.jpg
    Screenshot_20200517-133237_Facebook.jpg
    159,5 KB · Visningar: 357
Ickehäst men

'Grenar och kvistar bortskänkes, bara att komma och hämta'

Och annonsen var seriös. Någon hade klippt ner nån sorts buske i sin trädgård och nu fick man hämta grenarna och kvistarna alldeles gratis:grin:

Alltså, folk?!
Om det hade varit buske av något slag som hästar kan äta hade jag nappat på en gång.
Jag tar ner sly och kvistar till mina hästar så mycket jag hinner så det hade varit nice att bara kunna hämta 😁
 
Häst till salu. Nuvarande ägare har haft den i ett år, men den är så rädd om sina bakhovar att hovslagaren aldrig fått sko eller verka bak O_o. "Som tur är har han väldigt bra hovar." Ägaren bedömer också att det inte kommer att gå att göra böjprov. Priset är 40 000, men det finns prutmån.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 755
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 202
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 962
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 472
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp