Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bild på transport. Står ingen information om vikter eller senaste besiktning eller något annat matnyttigt och annonsören har gömt registreringsskylten med en smiley. SKRIV UT relevant information, tack! Eller låt åtminstone registreringsnumret synas så att man kan söka själv! Fattar inte varför man gömmer den?
 
Tran
Bild på transport. Står ingen information om vikter eller senaste besiktning eller något annat matnyttigt och annonsören har gömt registreringsskylten med en smiley. SKRIV UT relevant information, tack! Eller låt åtminstone registreringsnumret synas så att man kan söka själv! Fattar inte varför man gömmer den?
Transporter till salu är verkligen en sort för sej..
Hur många säljer inte stora fina släp med typ 450kilo i lastvikt 🙈 ofta får man den infon genom att söka infon själv när man hittat nummerplåten på tredje bilden. Om det ens finns nån bild med regnummer 😎
 
Såg annons för ridkängor från en märke som brukar ha god kvalitet. De såg använda ut men i annonsen stod att de bara använts en gång, och då tänker jag spontant att om de blev så slitna efter en gångs användning måste kvaliteten vara väldigt dålig.
 
"Om man gillar fart..."
😳😳😂😂
 

Bifogade filer

  • 20191026_115906.jpg
    20191026_115906.jpg
    43,1 KB · Visningar: 242
Jag annonserade ut ridskor för 50 kr. Skrev enb avhämtning. Då frågar en ändå om jag kan posta dem!!
Skulle bli ren förlust att paketera,åka till postombudet för en vara som kostar 50 kr.
För sådana summor bör det vara okomplicerad avhämtning och inget annat.
 
På en sida nära dig finns en annons med en häst som nyligen börjat tälta. Äkta skogsmulle och campingkompis tänker jag (och tycker det är ett gulligt skrivfel därför) :).

Gissar på autocorrect, min skrev precis höst istället för häst :p.

Autokorrekt eller fumlat på tangenterna, ö och ä ligger ju bredvid varandra. :p
 
Jag annonserade ut ridskor för 50 kr. Skrev enb avhämtning. Då frågar en ändå om jag kan posta dem!!
Skulle bli ren förlust att paketera,åka till postombudet för en vara som kostar 50 kr.
För sådana summor bör det vara okomplicerad avhämtning och inget annat.
Äsch då, jag har sålt och köpt varor som skickats för mindre än så :) Du får ju betalt för frakten.
Ta två plastpåsar eller en skokartong, sno om och tejpa runt. Skicka när du ändå ska till affären. Plättlätt
 
Jag annonserade ut ridskor för 50 kr. Skrev enb avhämtning. Då frågar en ändå om jag kan posta dem!!
Skulle bli ren förlust att paketera,åka till postombudet för en vara som kostar 50 kr.
För sådana summor bör det vara okomplicerad avhämtning och inget annat.
Jag skänkte bort täcken för en symbolisk summa. Att jag skulle vägra skicka dem fanns inte på kartan för mig så att folk frågar om något för 50 kr kan skickas mot att de betalar frakten ser jag inte som något konstigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 599
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 153
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 123
Senast: Juli0a
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 401
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Swisha en främling?
  • Ulvlek
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp