Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjälm från KEP med nypris 7999 kr säljs då "sambons ridkarriär är över, den blev 3 ridpass lång". Vilken nybörjare köper en hjälm för 8 papp?

Jag tror jag vet vem det är, följer isåfall henne på insta (hon höll på med youtube förr iaf, inte koll på om hon fortfarande gör det). Reagerade också starkt på det :p
 
Kanske blev sponsrade m hjälmen om hon är ngn slags influencer?

Det har jag svårt att tro även om jag inte ska svära på det. Däremot verkar hon gilla att shoppa fina saker och sen sälja vidare för att köpa nytt, och det får väl vara upp till var och en vad man vill lägga sina pengar på känner jag :)
 
Det har jag svårt att tro även om jag inte ska svära på det. Däremot verkar hon gilla att shoppa fina saker och sen sälja vidare för att köpa nytt, och det får väl vara upp till var och en vad man vill lägga sina pengar på känner jag :)

Det får man ju såklart! Men t o m mitt ekonomiska sinne slog bakut och jag är ganska slösaktig när det gäller fina ridprylar. :D
 
Frågan är hur ridkarriären tog slut?

:angel:
Men sluta.. Hon som säljer hjälmen är vettig, att ens (egentligen inte ridintresserade) sambo köper en bra hjälm och kanske hade tänkt rida mer än vad det blev, är väl inget konstigt.
Lika så priset på hjälmen, vad spelar det för roll? Kan man köpa en hjälm som passar bra och som man tycker är snygg, varför kan man inte få göra det utan att folk spekulerar och gör narr på buke :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 757
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 206
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 028
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 474
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp