Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg precis att en 1-årig "avelshingst" skulle ta emot ston för betäckning 2022 mot den facila avgiften 3,5" plus kostnader för bete. Den enda relevanta informationen var en bild på en illa uppställd smutsig skäck och att man skulle skicka PM för att få information om stam m.m....
 
Känns som många säljer sina äldre hästar nu..? Eller ja, många och många, men sett 2 st 30 åringar på hästnet som säljes..

Tror att det kommer bli mer av den här varan tyvärr, är själv lite förvånad över att det inte är fler hästar till salu med de ökande kostnaderna för såväl häst som livet i stort. Lokala bonden höjer sina foderpriser med 100% och blir det för dyrt är det nog enklare att testa sälja oavsett vad man har i stallet, än alternativet..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 755
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 202
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 967
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 472
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp