Annonsera mera VI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Det var inte igĂ„r som jag sĂ„g min gamla hjĂ€lm frĂ„n 70-80-talet đŸ€Ł
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20191111-151153_Tradera.jpg
    Screenshot_20191111-151153_Tradera.jpg
    92 KB · Visningar: 234
Har annons ute pÄ ett set med mÀrkesschabrak och huva. En person messar och vill köpa. Hen frÄgar var jag bor och jag svarar. Personen svarar dÄ att hen bor i orten X (ca 5 mil frÄn mig men Ät ett hÄll dit man oftast inte Äker om man inte specifikt ska till just orten X). NÀsta mess frÄn personen Àr om vi kan mötas i just orten X. Inte nÄgonstans mittemellan (som hade kÀnnts mer seriöst) utan just i orten dÀr hen bor.
Eh, hen tycker alltsÄ seriöst att jag ska Äka 5 mil till henoms ort för en vara som jag sÀljer.
Hur har man ens mage att föreslÄ nÄgot sÄdant undrar jag?
 
Har annons ute pÄ ett set med mÀrkesschabrak och huva. En person messar och vill köpa. Hen frÄgar var jag bor och jag svarar. Personen svarar dÄ att hen bor i orten X (ca 5 mil frÄn mig men Ät ett hÄll dit man oftast inte Äker om man inte specifikt ska till just orten X). NÀsta mess frÄn personen Àr om vi kan mötas i just orten X. Inte nÄgonstans mittemellan (som hade kÀnnts mer seriöst) utan just i orten dÀr hen bor.
Eh, hen tycker alltsÄ seriöst att jag ska Äka 5 mil till henoms ort för en vara som jag sÀljer.
Hur har man ens mage att föreslÄ nÄgot sÄdant undrar jag?

Folk Ă€r helt sanslösa ibland 🙈
 
Har annons ute pÄ ett set med mÀrkesschabrak och huva. En person messar och vill köpa. Hen frÄgar var jag bor och jag svarar. Personen svarar dÄ att hen bor i orten X (ca 5 mil frÄn mig men Ät ett hÄll dit man oftast inte Äker om man inte specifikt ska till just orten X). NÀsta mess frÄn personen Àr om vi kan mötas i just orten X. Inte nÄgonstans mittemellan (som hade kÀnnts mer seriöst) utan just i orten dÀr hen bor.
Eh, hen tycker alltsÄ seriöst att jag ska Äka 5 mil till henoms ort för en vara som jag sÀljer.
Hur har man ens mage att föreslÄ nÄgot sÄdant undrar jag?
Jag har varit med om liknande. Jag skulle sÀlja höns och hade gjort upp med en person. Eftersom jag skulle Ät det hÄll hon bodde sÄ erbjöd jag mig att ta med dem dit sÄ kunde hon korta sin resa med ungefÀr 10 mil totalt. Svaret jag fick var att hon ville att jag körde dem Ànda hem till henne vilket hade betytt en rejÀlt lÀngre resa för mig.
NÀpp det blev ingen affÀr, sÀljer inte djur till folk som inte vill lÀgga tvÄ strÄn i kors för dem, nÀsta intressent pÄ listan fick köpa.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Hund Jag har sĂ€lj annons ute pĂ„ min hund sedan den 17 januari. Jag har fĂ„tt tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 257
Senast: ako
·
HÀstmÀnniskan Har inte skrivit hÀr inne pÄ hÀstforum pÄ nÄgra Är sedan jag sÄlde min hÀst men nu mÄste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 083
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svÄr situation. Undrar ifall det Àr nÄn hÀr som varit med om nÄt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
HÀsthantering För cirka 5 mÄnader sen köpte vi dotterns första ponny, "vÀrldens tryggaste och snÀllaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Artroskopi Ă€ldre hĂ€st
  • Födda 2022
  • MĂ€ngd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp