Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
”X är en väldigt stark häst och kan bli väldigt arg på saker och han har även vart med om Transport olycka innan och behandlas och vi har inte råd mer mer vård till honom och om han inte blir köpt inom 3 dygn så måste han avlivas😭 så Sammy vill gärna ha en roligt hem med några vänner och bra vård. (Svans infektioner vid röven)”

😳

Hoppas att den där annonsen inte är på riktigt (hittade den på Hästnet, detaljerna om kön, ras etc. verkar lite märkliga). Men om den är på riktigt skulle jag också "bli väldigt arg på saker"om jag vore hästen.
 
”X är en väldigt stark häst och kan bli väldigt arg på saker och han har även vart med om Transport olycka innan och behandlas och vi har inte råd mer mer vård till honom och om han inte blir köpt inom 3 dygn så måste han avlivas😭 så Sammy vill gärna ha en roligt hem med några vänner och bra vård. (Svans infektioner vid röven)”

😳

Såg också den! Stackars häst. Och märkligt val av avslut på annonsen
 
Dräktigt sto säljes billigt som avelssto. Har enligt annonsen en hälta som kommer och går och som inte går att bli av med trotts vila och behandling i tre år. Detta pga anaplasma. Fick ett föl i våras och var då mest halt under sista månaderna av dräktigheten. Men såklart en superbra mamma med lätt fölning...

Är det bara jag som känner att detta sto kanske inte bör vara avelssto om hon blir mer halt pga dräktighet...?
 
Dräktigt sto säljes billigt som avelssto. Har enligt annonsen en hälta som kommer och går och som inte går att bli av med trotts vila och behandling i tre år. Detta pga anaplasma. Fick ett föl i våras och var då mest halt under sista månaderna av dräktigheten. Men såklart en superbra mamma med lätt fölning...

Är det bara jag som känner att detta sto kanske inte bör vara avelssto om hon blir mer halt pga dräktighet...?
Inte bara du. Frågan är om den inte borde tas bort till och med.
 
Dräktigt sto säljes billigt som avelssto. Har enligt annonsen en hälta som kommer och går och som inte går att bli av med trotts vila och behandling i tre år. Detta pga anaplasma. Fick ett föl i våras och var då mest halt under sista månaderna av dräktigheten. Men såklart en superbra mamma med lätt fölning...

Är det bara jag som känner att detta sto kanske inte bör vara avelssto om hon blir mer halt pga dräktighet...?

Det är ju inte ärftligt 🙄

😢
 
Enda bilden i en annons där stallplats uthyres, ingår bilen i hyran tro? 😉
 

Bifogade filer

  • 330202D0-CE1B-45E7-BB77-DD5EC4EF3562.jpeg
    330202D0-CE1B-45E7-BB77-DD5EC4EF3562.jpeg
    76,3 KB · Visningar: 83
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 255
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 080
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Konstigt simsätt
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp