Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läser annons på en islandshäst.
EN bild på en hästrumpa, .....en hästrumpa?
Inte ens huvudet sticker upp liksom. Man ser två ben, bakdelen och en svans.
VARFÖR ens bemöda sej med att ladda upp en sån bild?

'Nya bilder finns vid intresse'
Tack men jag har redan tappat intresset? 🙈

Finns en annan intressant på en brun stor häst, i annonsen finns tre bilder.
Bild 1; Hagkompisen fotad rakt framifrån, bakom syns en brun hals.
Bild 2: lite av varje häst
Bild 3: Hästen i fråga men bilden fotad inne i boxen, mörkt, motljus och bakifrån.....
 
Läser annons på en islandshäst.
EN bild på en hästrumpa, .....en hästrumpa?
Inte ens huvudet sticker upp liksom. Man ser två ben, bakdelen och en svans.
VARFÖR ens bemöda sej med att ladda upp en sån bild?

'Nya bilder finns vid intresse'
Tack men jag har redan tappat intresset? 🙈
Om det är på FB så raderas vissa annonser med bilder med djur. Fast då lägger de bilderna i kommentarerna och det verkade det inte göra i ditt fall?
 
Screenshot_20200107-102409_Facebook.jpg
 
Är de nått speciellt om man ska köpa Amaryllis? En annons på instagram ser nämligen ut såhär; sista chansen att köpa amaryllis, 20kr/st eller 3 för 100!

Tänker att så dålig på matte är ju inte ens jag, kan man köpa dom med tre i krukan eller vaddå? 😂😂
 
Är de nått speciellt om man ska köpa Amaryllis? En annons på instagram ser nämligen ut såhär; sista chansen att köpa amaryllis, 20kr/st eller 3 för 100!

Tänker att så dålig på matte är ju inte ens jag, kan man köpa dom med tre i krukan eller vaddå? 😂😂


Haha kommentar kom såklart i inlägget. Annonsören ändrade då texten till ”20kr/st eller 4 för 100” 😂 när denna kommentar kom: men man borde ju kunna köpa 5st för 100kr om priset är 20kr/st? Så försvann försöket till att erbjuda dålig mängdrabatt och nu kostar amaryllisen 20kr/st oavsett hur många man köper😅👍🏻
 
Fodervärd under 1 år sökes till en australien shepherd unghund/valp på 7 mån:

”XXX är en hund som kräver ganska lite aktivering och håller sig helst inomhus, ungefär var 4e dag brukar hon känna sig tillräckligt energisk för att följa med på en promenad eller springtur.”

(hunden verkar idag bo i stan och inte klara av stadsljuden o rörelsen, så fodervärden ska bo på landet.)
 
Fodervärd under 1 år sökes till en australien shepherd unghund/valp på 7 mån:

”XXX är en hund som kräver ganska lite aktivering och håller sig helst inomhus, ungefär var 4e dag brukar hon känna sig tillräckligt energisk för att följa med på en promenad eller springtur.”

(hunden verkar idag bo i stan och inte klara av stadsljuden o rörelsen, så fodervärden ska bo på landet.)

ägaren var veterinärstudent vilket gör det hela mer konstigt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 260
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 086
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp