Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Projekt säljes, säljs av Projekt Häst. Bilden är en lånad illustration. Snäll häst som behöver en ryttare med tid och kunskap. Säljaren vill inte ha brevvänner och är man seriöst intresserad kommer man och kollar på hästen. "Projekt" kostar 40k men med en betydligt högre prislapp med utrustning.

Ok.. men hur svårt är det att lägga in en bild? 🤔
 
Nu vet jag inte om det var därför för @polly p, men min jäkla Android vill särskriva allt. Och ändrar med autocorrect om man inte passar den. Dvs sen jag skaffade Android så särstavar jag. Ofrivilligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 257
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 083
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp