Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
annons typ: "Har du inte klippt än? Boka in, jag klipper hästar i område X!"
ett svar: Jag klipper aldrig mina hästar.

Men SLUUUUUTA! 🤣😅😩 varför skriver man ens på något som inte är aktuellt? bläddra bara vidare.
Är ju som att svara "Jag bor i lägenhet" på en annons som erbjuder gräsklippning.
Jag tror att endel inte kan skilja på privata meddelanden och allmänna inlägg. Det är samma sak med annonser. Ibland kan man läsa de mest fantastiska (inte) reaktionerna på annonser.
Eller, på samma tema, hälsningar XXX.
 
Jag tror att endel inte kan skilja på privata meddelanden och allmänna inlägg. Det är samma sak med annonser. Ibland kan man läsa de mest fantastiska (inte) reaktionerna på annonser.
Eller, på samma tema, hälsningar XXX.
Jag tror också det. De får en notis (fixar man inte sina inställningar får man ju notiser om typ allt) och tror att inlägget är riktat till dem personligen.
 
Såg en till salu annons där det skar lite i hjärtat. En 27 årigt sto som måste ut på foder snabbt, då ägaren inte kan behålla. Stod 27 år i texten men annonseras som 25 år, men oavsett är det en respektabel ålder för ett halvblod och kan man inte ha kvar så vore det bättre för hästen att få somna in, än att den ska behöva flytta till nytt stall med allt vad det innebär osv.
 
Hej Är en glad pensionär som har en chinchilla på 8 år . Jagär osäkert att fråga om det finns någon chinchilla som jag kan ha på foder vill ha en tik. Kanske köpa när det är dags Jag bor på landet där hundarna får gå utan koppel . Detta är en chansning då jag inte har råd att köpa en till. Så nu hoppas jag på att det finns någon där ute so. Kanske har en tik Marianne
 
Hej Är en glad pensionär som har en chinchilla på 8 år . Jagär osäkert att fråga om det finns någon chinchilla som jag kan ha på foder vill ha en tik. Kanske köpa när det är dags Jag bor på landet där hundarna får gå utan koppel . Detta är en chansning då jag inte har råd att köpa en till. Så nu hoppas jag på att det finns någon där ute so. Kanske har en tik Marianne
Hade varit lite roligt att få vara åskådare ifall någon kommit med en chinchilla till Marianne 😅 Ja, kanske de också tycker om att gå utan koppel på landet. 🙂
 
Hej Är en glad pensionär som har en chinchilla på 8 år . Jagär osäkert att fråga om det finns någon chinchilla som jag kan ha på foder vill ha en tik. Kanske köpa när det är dags Jag bor på landet där hundarna får gå utan koppel . Detta är en chansning då jag inte har råd att köpa en till. Så nu hoppas jag på att det finns någon där ute so. Kanske har en tik Marianne
Jag undrade verkligen först vad de pratade om :rofl: kom inte på förrän efter en stund att det kunde vara en chihuahua :D
 
Hej Är en glad pensionär som har en chinchilla på 8 år . Jagär osäkert att fråga om det finns någon chinchilla som jag kan ha på foder vill ha en tik. Kanske köpa när det är dags Jag bor på landet där hundarna får gå utan koppel . Detta är en chansning då jag inte har råd att köpa en till. Så nu hoppas jag på att det finns någon där ute so. Kanske har en tik Marianne
Funderade på hur mycket en chinchilla kan kosta och om det spelar roll för den om man bor på landet eller i en lägenhet 😂
 
Medryttarannons

X kräver sin ryttare men absolut inte dum supersnäll i all typ av hantering lastar sig själv.

Något nervig vid uteritt ser saker som inte finns men blir oftast bara tittig å kan skutta till men inga cirkuskonster.

Rör sig fint i alla gångarter men kräver en del mjukgörande då hon gärna går emot vilket är typ det enda stoiga hon gör nån kospark kan förekomma.

Väldigt tygelkänslig så lätt hand krävs.


Hästen känns verkligen supersnäll 😂🙈🙈
 
Medryttarannons

X kräver sin ryttare men absolut inte dum supersnäll i all typ av hantering lastar sig själv.

Något nervig vid uteritt ser saker som inte finns men blir oftast bara tittig å kan skutta till men inga cirkuskonster.

Rör sig fint i alla gångarter men kräver en del mjukgörande då hon gärna går emot vilket är typ det enda stoiga hon gör nån kospark kan förekomma.

Väldigt tygelkänslig så lätt hand krävs.


Hästen känns verkligen supersnäll 😂🙈🙈
Jag tolkar det som att den kräver sin ryttare i ridningen men är supersnäll i hanteringen från marken :)
 
Jag och en kollega började drömma bort oss på lunchen och surfade in på hemnet för att kolla större hästgårdar med eget ridhus. Förvånansvärt många dyra (vi snackar 15 mille och uppåt) angav inte ens måttet på ridhuset...

Bäst var dock ett ställe i Umeå som hade "insiminationsdel", de angav dock att ridhuset mätte 27x56 meter.
 
Medryttarannons

X kräver sin ryttare men absolut inte dum supersnäll i all typ av hantering lastar sig själv.

Något nervig vid uteritt ser saker som inte finns men blir oftast bara tittig å kan skutta till men inga cirkuskonster.

Rör sig fint i alla gångarter men kräver en del mjukgörande då hon gärna går emot vilket är typ det enda stoiga hon gör nån kospark kan förekomma.

Väldigt tygelkänslig så lätt hand krävs.


Hästen känns verkligen supersnäll 😂🙈🙈
Varför skulle en känslig häst inte vara en supersnäll häst?

Sen anser jag väl att det inte finns annat än snälla hästar bara att en del uttrycker sina känslor på olika sätt och personligen vill jag inte ha en hjärndöd häst som aldrig vågar visa nånting utåt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 259
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 086
Senast: Sirap
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp