Bukefalos 28 år!

anonymidiot

Trådstartare
Anonymt nick, ni som vet vem jag är behöver inte avslöja mig.

I helgen hade vi en afterwork med jobbet hemma hos en manlig kollega.
Det var väldigt trevlig, jag och värden klickade mer och mer, och allt eftersom var det bara vi kvar.
Det dracks en del alkohol hela kvällen, jag var för full för att åka hem själv.
Min kollega erbjöd mig att sova över där och det slutade med att vi låg med varandra, någonting som kändes helt rätt och spännande just där och då, men nu i efterhand så känns det helt åt helvetet eftersom vi nu ses dagligen på jobbet i nyktert tillstånd.
Han tycker om mig men jag tycker inte alls om honom längre. Han är egentligen inte rätt man för mig och hela situationen är oerhört psykiskt påfrestande. Jag vill inte att folk ska få reda på det här, och jag är orolig för att han ska berätta vad som skedde eller på annat sätt avslöja allt.
Jag vill lägga det bakom mig och glömma allt. Hjälp en idiot! :cry:
 
Tråkigt att det var med en kollega, svårt att undvika dom. Men jag tycker du ska försöka att inte lägga så mycket energi på det. Det var trevligt då det hände, inte mer än så.

Och säg det inte till någon, kan du be honom att vara tyst om det med tanke på att ni jobbar ihop?
 
Tråkigt att det var med en kollega, svårt att undvika dom. Men jag tycker du ska försöka att inte lägga så mycket energi på det. Det var trevligt då det hände, inte mer än så.

Och säg det inte till någon, kan du be honom att vara tyst om det med tanke på att ni jobbar ihop?
Väldigt svårt eftersom han börjat bete sig annorlunda mot mig efter att vi haft sex.
Ungefär som om jag tillhör honom nu eller som om han står över mig och jag kände det idag när jag var lite kort i tonen mot honom och han kom efter mig.
Jag vet att det låter väldigt konstigt, men det är mest en känsla jag får som skiljer sig nu mot då.
Imorgon ska jag sjukskriva mig. :(
 
Väldigt svårt eftersom han börjat bete sig annorlunda mot mig efter att vi haft sex.
Ungefär som om jag tillhör honom nu eller som om han står över mig och jag kände det idag när jag var lite kort i tonen mot honom och han kom efter mig.
Jag vet att det låter väldigt konstigt, men det är mest en känsla jag får som skiljer sig nu mot då.
Imorgon ska jag sjukskriva mig. :(
Du kanske får rycka tag i honom och prata om.det och förklara hur du känner.
Så det reds ut och du kan gå till jobbet utan att känna dig påpassad
 
Jag förstår att det känns jobbigt speciellt med en kollega som du måste träffa varje dag och att dina känslor nu har ändrats men har du tydligt talat om för honom att du inte är intresserat av något mer efter er natt tillsammans? Han kanske går runt och tror att ni har något på gång och har känslor för dig, då är det ju schysst att göra klart att du inte vill och att du nu vill hålla er relation rent proffesionell.
 
Nej jag har inte pratat ut eller pratat om det som hände den natten och morgonen. Vi hde sex på natten och även på morgonen och på morgonen var det annorlunda, men det är först nu som jag känner att han faktiskt tror att vi är ett par? Det känns så men jag vet ju inte vad han egentligen tänker och jag orkar inte prata om det. :banghead::nailbiting: Jag har svårt att prata om känslor och känner mig ganska rädd för såna situationer och försöker undvika dom istället. Jag har svårt för alkohol ftersom det får mig att hamna i såna situationer som jag sen inte kan lösa när jag är nykter. Bara tanken på att prata om får mig att känna stark ångest! jag har egentligen haft problem med skamkänslor hela livet
 
Imorgon ska jag sjukskriva mig. :(

Va? Varför då? Du kan väl inte sjukskriva dig för att du valt att gå i säng med en kollega?!

Det är väl bara att ta honom åt sidan och säga något i stil med "det var trevligt häromkvällen men jag vill bara vara tydlig med att det inte är något mellan oss och jag känner att det inte ska upprepas. Kan vi vara överens om att hålla det mellan oss två?"

Du kan ju ändå inte styra honom, bara meddela hur du ser det.
 
Jag känner att jag vill bryta all form av kommunikation oss emellan, men han gör tvärtom och det gör att jag hamnar i en väldigt psykiskt påfrestande situation. Han blir ifrågasättande och skarp när jag inte svarar och då vill jag bara försvinna därifrån :cry: Det är svårt att undvika honom
 
Skriv ett brev/mail/sms om du nu inte kan prata med honom. Då kan du förklara vad du tycker och vill och även be honom att inte ta onödig kontakt. Skriv att du inte vill/kan prata med honom. Han kanske tycker det är lite konstigt beteende men so what?
 
Va? Varför då? Du kan väl inte sjukskriva dig för att du valt att gå i säng med en kollega?!

Det är väl bara att ta honom åt sidan och säga något i stil med "det var trevligt häromkvällen men jag vill bara vara tydlig med att det inte är något mellan oss och jag känner att det inte ska upprepas. Kan vi vara överens om att hålla det mellan oss två?"

Du kan ju ändå inte styra honom, bara meddela hur du ser det.
Jag vet!! Men jag vågar inte. Jag förstår inte hur jag hamnat i den här situationen öht eller hur det här ska sluta eftersom han är nära flera av cheferna inom företaget och då vill jag inte bråka med honom.
 
Skriv ett brev/mail/sms om du nu inte kan prata med honom. Då kan du förklara vad du tycker och vill och även be honom att inte ta onödig kontakt. Skriv att du inte vill/kan prata med honom. Han kanske tycker det är lite konstigt beteende men so what?
Jag vågar inte smsa eftersom han kanske råkar visa det för någon, vem vet
 
Jag vet!! Men jag vågar inte. Jag förstår inte hur jag hamnat i den här situationen öht eller hur det här ska sluta eftersom han är nära flera av cheferna inom företaget och då vill jag inte bråka med honom.
Men herregud, slappna av! Säg som @Lovisaleonora föreslog.

Och drick inget nästa gång du går på AW, om det får dig att hamna någonstans som du inte förstår.
 
Jag känner att jag vill bryta all form av kommunikation oss emellan, men han gör tvärtom och det gör att jag hamnar i en väldigt psykiskt påfrestande situation. Han blir ifrågasättande och skarp när jag inte svarar och då vill jag bara försvinna därifrån :cry: Det är svårt att undvika honom

Men ni jobbar ju ihop!? Eller? Hur ska ni kunna bryta all form av kommunikation?

SMS var en bra idé, om du inte vill prata med honom direkt. Vad spelar det för roll om han visar det för någon (sålänge du uttryckt dig trevligt om än tydligt och kortfattat), att ni haft sex är väl inget vuxna människor ska bry sig i?

Vill du inte ge något slags skriftliga "bevis" som skulle kunna hamna på villovägar - även om det som sagt inte borde göra något - så återstår väl bara att prata direkt med honom, och det vill du inte?
 
Men herregud, slappna av! Säg som @Lovisaleonora föreslog.

Och drick inget nästa gång du går på AW, om det får dig att hamna någonstans som du inte förstår.
Ja men jag vet inte hur många som vet vid det här laget, han umgås mycket nära en av cheferna och ikväll var dom ute igen, så därför vågar jag inte gå till jobbet imorgon. Vi har alltid möten på onsdagar med den chefen och han håller i mötet
 
Ja men jag vet inte hur många som vet vid det här laget, han umgås mycket nära en av cheferna och ikväll var dom ute igen, så därför vågar jag inte gå till jobbet imorgon. Vi har alltid möten på onsdagar med den chefen och han håller i mötet
Och du tror att han har sagt "jag låg med henne i helgen och nu vill hon inte ha mig"?

Risken är försvinnande liten.
 
Men ni jobbar ju ihop!? Eller? Hur ska ni kunna bryta all form av kommunikation?

SMS var en bra idé, om du inte vill prata med honom direkt. Vad spelar det för roll om han visar det för någon (sålänge du uttryckt dig trevligt om än tydligt och kortfattat), att ni haft sex är väl inget vuxna människor ska bry sig i?

Vill du inte ge något slags skriftliga "bevis" som skulle kunna hamna på villovägar - även om det som sagt inte borde göra något - så återstår väl bara att prata direkt med honom, och det vill du inte?
Jag vet men jag är väldigt konflikträdd och dessutom en fegis generellt när det gäller situationer likt den här.
 
Jag vet!! Men jag vågar inte. Jag förstår inte hur jag hamnat i den här situationen öht eller hur det här ska sluta eftersom han är nära flera av cheferna inom företaget och då vill jag inte bråka med honom.

Bråka? Att säga att du inte är intresserad av någon fortsättning är inte att bråka, det är över huvud taget inte något märkligt...

Jag vet men jag är väldigt konflikträdd och dessutom en fegis generellt när det gäller situationer likt den här.

Du har inte så många alternativ här, helt ärligt. Du kan säga hur det ligger till (på något sätt), du kan göra som han vill (låter som en dålig idé), du kan gömma dig (totalt ohållbart), eller du kan låtsas som absolut ingenting (fast det verkar du inte riktigt klara). Ett av dessa är ett bra alternativ, de övriga kommer bara att göra saker värre. Värre är inte bra.

Att skjuta upp gör också saker värre. Du har en rimlig väg vidare: säg tack men nej tack till mannen och fortsätt som vanligt.

Att ha sex med någon är inte så himla anmärkningsvärt ändå... Du verkar jaga upp dig väldigt över något som inte behöver vara något alls.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 715
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 266
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 672
Senast: citruzen
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 610
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp