Ansluta diskmaskin

kolblakkur

Trådstartare
Jag har fått för mig att vi behöver en diskmaskin :angel: Där var en bänkdiskmaskin ansluten när vi köpte huset men den åkte snabbt till tippen.
Visst borde det gå att koppla på en diskmaskin där bänkdiskmaskinen tidigare var ansluten? Där är givetvis ett avstängningsvred för diskmaskinen på blandaren :)

Bifogade filer

• FB947FF3-4956-4085-AC39-25B7DB9049EA.webp
    FB947FF3-4956-4085-AC39-25B7DB9049EA.webp
    143,7 KB · Visningar: 35
Ja de ska inte vara några problem. Vi satte in stor diskmaskin när vi flyttade till vår nuvarande lägenhet.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 087
Senast: Thaliaste
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 905
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka