Antagningsbesked från universitetet

Mirre

Trådstartare
I morgon ska beskedet komma om jag kom in på universitetet. Förmodar att jag kan se det på antagning.se men kan man se det efter midnatt eller måste jag vänta tills i morgon? :p Jag vill veta nuu!
 
Åh typiskt 😄 Börjar jobba 13 och får inte använda mobilen under arbetstid 😄:nailbiting:
Får snällt vänta till rasten vid 18 (eller när den nu hinns med)
 
Jag ska ev byta handledare till masteruppsatsen också, får se.

Kommer jag in på barn-kursen får jag göra den på arbetstid. ”Kompetensutveckling”.

IMG_1731.webp
 
Kommer antagligen tacka nej till min plats då jag inte fått jobb ännu och därför är det inte säkert att jag får läsa den pga eventuell a-kassa. Blir nog bäst så, även om kursen lät väldigt intressant!
 
Jag ska ev byta handledare till masteruppsatsen också, får se.

Kommer jag in på barn-kursen får jag göra den på arbetstid. ”Kompetensutveckling”.

Visa bifogad fil 149001

Både samverkan i kris o trauma och våld mot barn var jag nyfiken på så det vore toppen med en liten recension när kurserna kommit igång, om det är nåt att satsa på 🙂 Sökte våld mitt barn-kursen och kom in men tackade nej den här gången till förmån för en annan kurs.
 
Ska läsa Sva men förhoppningsvis även attityd och beteendepåverkan.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240714_110531_Outlook.webp
    Screenshot_20240714_110531_Outlook.webp
    54,5 KB · Visningar: 34

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
436
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
851
Senast: Stekspaden
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 976
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp