Antalet annonser under ens profil

Jossantt

Trådstartare
Har under det senaste halvåret haft totalt 3 annonser ute på radannonserna, varav 2 är raderade, 1 fortfarande uppe.

Dock står det fortfarande på min "profil" samt vid varje inlägg jag skriver att det fortfarande är 3 annonser?
Kommer dessa alltid att finnas där och bara plussas till ju fler annonser jag lägger ut och tar bort? Eller är det ett litet fel någonstans?
 
Sv: Antalet annonser under ens profil

Svar ja, även annonser som är raderade finns med i statistiken.
 
Sv: Antalet annonser under ens profil

Mina raderade annonser syns inte hos mig. Kanske att det var innan statistiken började synas i profilen? Fast sååå länge sen var det inte jag hade annons uppe. :confused:
 
Sv: Antalet annonser under ens profil

Min första raderade annons försvann efter kanske en vecka men den som står nu tog jag bort för över två veckor sen då hästen såldes. Varför ska det synas att man en gång i tiden lagt in annonser?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 575
Senast: kma
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 715
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 224
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 715
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp