Antibiotikan Hippotrim är restnoterad

Jag tycker det här är obehagligt. I nästan 1 år har flera NSAID till katt till och från varit jättesvårt att få tag på. För oss med djur med smärtproblematik är det otroligt stressande. Min får bara vid behov och jag har tagit ut en extra ask, så jag har. Men om det fortsätter...
 
Senast ändrad:
Jag tycker det här är obehagligt. I nästan 1 år har flera NSAID till katt till och från varit jättesvårt att få tag på. För oss med djur med smärtproblematik är det otroligt stressande. Min får bara vid behov och jag har tagit ut en extra ask, så jag har. Men om det fortsätter...
Det har varit samma sak till häst. Nu har det väl dock kommit en annan NSAID till häst men tillgången på den har också varierat så jag håller med dig, det är obehagligt och stressande när medicin inte finns oavsett om det är till djur eller människa.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
331
Senast: Glimra
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 030
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 107
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp