Antibiotikan Hippotrim är restnoterad

Jag tycker det här är obehagligt. I nästan 1 år har flera NSAID till katt till och från varit jättesvårt att få tag på. För oss med djur med smärtproblematik är det otroligt stressande. Min får bara vid behov och jag har tagit ut en extra ask, så jag har. Men om det fortsätter...

Senast ändrad:
Jag tycker det här är obehagligt. I nästan 1 år har flera NSAID till katt till och från varit jättesvårt att få tag på. För oss med djur med smärtproblematik är det otroligt stressande. Min får bara vid behov och jag har tagit ut en extra ask, så jag har. Men om det fortsätter...
Det har varit samma sak till häst. Nu har det väl dock kommit en annan NSAID till häst men tillgången på den har också varierat så jag håller med dig, det är obehagligt och stressande när medicin inte finns oavsett om det är till djur eller människa.

Liknande trådar

Kropp&Själ Jag har matproblem som jag inte kommer tillrätta med själv, och är så urbota less på det. Jag behöver alltså hjälp med detta men behöver...
Svar
5
· Visningar
751
Skola&Jobb Kommer ha MU-samtal i veckan och har en del saker jag vill ta upp. Men tycker det är svårt att formulera mig bra och få fram det jag...
Svar
1
· Visningar
538
Samhälle Sån't här roar mig. Men i min värld har jag en betydligt striktare definition på vad ett nyord egentligen är. Animoji Emojis vars...
2
Svar
33
· Visningar
1 597
Kropp&Själ (det har tagit mig ex antal timmar att våga/orka skriva det här så snälla, var snäll med mig) Jag mår inte så bra just nu så om något...
Svar
1
· Visningar
458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat