Antibiotikan Hippotrim är restnoterad

Jag tycker det här är obehagligt. I nästan 1 år har flera NSAID till katt till och från varit jättesvårt att få tag på. För oss med djur med smärtproblematik är det otroligt stressande. Min får bara vid behov och jag har tagit ut en extra ask, så jag har. Men om det fortsätter...
 
Senast ändrad:
Jag tycker det här är obehagligt. I nästan 1 år har flera NSAID till katt till och från varit jättesvårt att få tag på. För oss med djur med smärtproblematik är det otroligt stressande. Min får bara vid behov och jag har tagit ut en extra ask, så jag har. Men om det fortsätter...
Det har varit samma sak till häst. Nu har det väl dock kommit en annan NSAID till häst men tillgången på den har också varierat så jag håller med dig, det är obehagligt och stressande när medicin inte finns oavsett om det är till djur eller människa.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
955
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 926
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: astronaut
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp