Använder ni matfett på smörgåsar?

Använder du matfett på smörgåsar?

  • Ja

    Röster: 155 73,1%
  • Nej

    Röster: 22 10,4%
  • Varierar

    Röster: 35 16,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    212
  • Omröstning stängd .
Endast Flora extrasaltat eller havssalt. Ett tunnt lager påläggsklister. Behövs för att hålla pålägget på plats och för att jag tycker det blir torrt och träigt utan. Fast med tanke på hur tunnt lager jag har så kan jag egentligen äta utan
 
Jag har alltid haft massor på mackan, fast då Lätta.
Sen glömde jag köpa, det hann bli mögligt osv, så jag slutade. Nu äter jag det aldrig. Visst blir det torrt utan, men jag klarar mig. Nu bantar jag och äter rökt kalkon på, det blir ännu torrare. Men gott ändå.
 

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
848
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 403
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 821
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp