Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

doleron

Trådstartare
Jag ska eventuellt gå på maskeradfest på onsdag med temat Anything but clothes, förutsatt att jag kommer på nå bra att klä mig i. Har bara så våldsamt dålig fantasi så jag kommer verkligen inte på nått kul så hjälp mig med allt ni kommer på :bump:
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Silvertejpa ett fodral

En stor kartong med hängslen
En tunna med dito
Tjära med fjädrar
Kroppsmålning
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Eller en matta
eller en gardin
eller gör en ringbrynja av pasta! (förutsätter att du har enormt mycket pasta och sytråd samt absolut ingen sysselsättning)
:D
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Gå som mumie, i bara bandage...
Vill du vara en kul mumie, ta vetwraps...

Klä dig i två paraplyer...
Påslakan...
Kuddfodral?
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Som i sagan? Vira in dig i ett fisknät och se om det nappar. :D
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Till alla

Åh vilka roliga förslag ni har! AWSOME!!
:bow::bow:
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

plastsäck och avspärrningsband?
Gladpack?


Minns att en kompis gick på en-plaggs-party. Iklädd babystrumpa med snören. Kompisen är man förstås....
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Vetwrap borde man kunna vira runt sig som en fodralklänning :)

TS
Tänk mjukt och hanterbart så går det nog att kirra nåt kul! :) Har du tidsbrist så ta en sopsäck med handtag, klipp hål i bottnen och trä över dig. Vips så har du en klänning med axelband!
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

:rofl: och att ingen blir hungrig!

Vadå kanonupplägg inför ett ragg! Vill du nibbla lite på min brynja, blink blink? :D

Fast då skulle jag nog hellre virka en klänning av lakritsremmar! :p Eller en bikini i princess Leiamodell om tiden är knapp!
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

wetwrap funkar utmärkt som brösttillplattare utan axelband! Jag körde lila för att matcha skor och hårdekoration när jag körde flapperstuk sist.
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Ja det hade ju vart perfekt, men en kompis ska redan dressa sig så så jag vill inte sno hans ide :P




Funderar på om man kan göra nått med balplast förutsatt att det inte luktar så jävligt
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Vadå kanonupplägg inför ett ragg! Vill du nibbla lite på min brynja, blink blink? :D

Fast då skulle jag nog hellre virka en klänning av lakritsremmar! :p Eller en bikini i princess Leiamodell om tiden är knapp!

Hahaha jag dör!
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Happimess
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 983
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 995
Senast: mars
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 358
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp