App för att logga hundrelaterat?

igbest

Trådstartare
Finns det någon bra app för att hålla reda på hundarnas kloklippning, tandborstning, vaccinering eller annat som behöver skrivas ner. Förr kryssade jag på ett papper men det hade ju varit skönt att ha allt i en app
😃
 
Det finns habit tracking apps, tänk bullet journal som du kan använda dig. Har tyvärr inget närmare tips än så. :)
 
Jag använder en som heter DogScroll, tycker den funkar smidigt. Lite bök att lägga till sina egna träningsformer, men när det väl är gjort är det enkelt med både "health" och "training" tycker jag :)
 
Finns det någon bra app för att hålla reda på hundarnas kloklippning, tandborstning, vaccinering eller annat som behöver skrivas ner. Förr kryssade jag på ett papper men det hade ju varit skönt att ha allt i en app
😃
Hittade en som verkade motsvara det du är ute efter:
VitusVet
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Samhälle Det finns ju appar för i princip allt numera men jag förstår inte varför man måste ha appar till allt? T.ex. läste jag om nån som...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
6 210
Senast: Jeffery
·
Mat Behöver gå ner i vikt och hade velat ha recept hjälp av ngn app. men alla jag sett har inga val för att välja bort saker man är...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: manda
·
Mat Hej Som rubriken lyder undrar jag om det finns någon app där man kan jämföra priser och kampanjer mellan olika matbutiker, för att...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 486
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp